Wprowadź adres e-mail użyty do rejestracji. Prześlemy Ci nowe hasło.
Nike Inc. – amerykańskie przedsiębiorstwo, jeden z największych na świecie producentów obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych.
Założone w 1964 roku w Washington County jako Blue Ribbon Sports przez Billa Bowermana i Philipa Knighta, który do 2004 był prezesem koncernu. Jej nazwa pochodzi od greckiej bogini Nike.
Marka Noisy May to połączenie silnej pasji dla denimu z miłością do odważnego designu. To marka dla młodych fashionistek, które szukają ubrań, które odzwierciedlają ich osobowość: są kolorowe, pełne humoru, zawsze na czasie. Jeśli chcesz się wyróżniać i pokazać, kim jesteś - wybierz Noisy Ma
Firma NONCONFORMIST wyodrębniła kolekcję "A Great Fraud" na sezon wiosna / lato 2016. Graficzne nadruki, plakietki i drobny haft stanowią podstawę szkieletu odzieży, inspirowanego historycznymi ruchami społecznymi i powstaniami. Buntownicze szaty przekazują rebelianckie motywy poprzez wybraną typografię i obrazy, ładnie podkreślając kolekcję współczesnych sylwetek. Kolekcję jako całość dopełnia skrócona paleta kolorów, dzięki czemu dodatek graficzny może naprawdę wyjść na pierwszy plan.
Więcej informacji na temat marki można znaleźć w naszych ostatnich podsumowaniach SEEK Berlin i WHITE Milano .
North Sails to marka o żeglarskich korzeniach, założona w latach 50. przez Lowella Northa. Inżynier i entuzjasta spędzania czasu na wodzie początkowo zamierzał projektować łodzie, jednak z biegiem lat otworzył się także na tworzenie odzieży i akcesoriów. Podobnie jak w przypadku żagli, ubrania i dodatki North Sails są dopracowane do perfekcji i wykonane z dbałością o najdrobniejsze detale. Marka ceni sobie wartości związane z ochroną środowiska, dlatego większość jej projektów wykonanych jest z materiałów z recyklingu, a także z organicznej bawełny.
gama rozwiązań zaprojektowanych z myślą o współczesnych kobietach, które nie boją się eksperymentować z modą. Nieszablonowe fasony, w których nie brakuje asymetrii, wyraziste desenie i bogata paleta kolorów sprawią, że również i ty znajdziesz wśród nich wiele pomysłów na oryginalną stylizację. Bez względu na to, czy zastanawiasz się, w jaki sposób wykreować stylowy outfit do pracy, czy chcesz stworzyć oryginalną kompozycję na co dzień, możesz być pewna, że nie mogłaś lepiej trafić.
O'Neill is originally a Californian surf wear and surfboard brand started in 1952 by Jack O'Neill. It moved down the coast from San Francisco to Santa Cruz by the end of the decade. Jack is credited to have invented the wetsuit, his son Pat the leash on the surfboard. The company logo symbolizes a breaking surf wave. "O'NEILL" and the "Wave logo" are trademarks registered worldwide.
In 2007 the ownership of the brand was sold to a private group in Europe. The company produces wetsuits, performance water and snow sports inspired apparel for young adults, and lifestyle apparel. The products are distributed internationally to 86 countries worldwide, some by licensed distributors.
In 1996 O'Neill set up the O'Neill Sea Odyssey, a free, ocean-based program to educate young people about the marine environment. Some 75,000 kids have participated in this program. O'Neill is involved in various other causes to help support the environment (O'Neill Blue).
O'Neill operates from headquarters in Grand Duchy of Luxembourg, The Netherlands and the USA.
O'Neill sponsors young promising as well as high-profile surfers, boarders and skiers, as part of their ambassador program.
Marka O'Neill została założona w 1952 roku. Pierwotnie firma została założona w San Francisco, ale nie wiele później, a dokładnie w 1959 roku firma wycofała się dalej na południe wzdłuż wybrzeża do Santa Cruz, w Kalifornii. Nazwa marki jak również firmy pochodzi od nazwiska jej założyciela. Niewielu wie, że to projektanci firmy wynaleźli to, bez czego nie można się teraz obyć uprawiając czy to surfing, czy nurkowanie. Do najważniejszych wynalazków w historii można z powodzeniem zaliczyć pierwsze pianki. Jack O'Neill otwiera drzwi jego sklepu Surf Shop w 1952 roku. Początkowo sprzedaje tylko deski surfingowe, lecz chwilę później wprowadza do swojej oferty wynalezione przez siebie pianki. Z czasem marka O'Neill poszerzała swój asortyment nie tylko o pianki i deski surfingowe, ale o elementy odzieży w znacznej mierze kojarzonymi z uprawianiem sportów wodnych czy też zwyczajnie kojarzone ze spędzaniem czasu nad morzem, na plaży czy też na basenie.
Oakley – amerykańskie przedsiębiorstwo z siedzibą w Lake Forest, w Kalifornii, należąca do włoskiej firmy Luxottica.
Ta paryska marka modowa od ponad 25-ciu lat jest obecna na międzynarodowej scenie i należy do liderów wśród europejskich producentów wartościowych skórzanych kurtek. Została ona założona jako spółka-córka francuskiego koncernu specjalizującego się w skórze - Cuirce Diffusion - by umożliwić wielu osobom korzystanie z dobra, jakim są świetnej jakości skórzane produkty. Na początku istnienia firmy, w latach 90-tych, kurtki skórzane nie były tak chętnie noszone jak dziś. Zbytnio kojarzyły się z mocniejszym, rockowym stylem. Jednak topowa marka Oakwood wyczuła potencjał tej różnorodnej tkaniny i wzięła sobie za punkt honoru produkowanie skór dla każdego. Paleta oferowanych przez nią produktów rozciąga się od klasycznych krojów, przez miejski szyk, do przyciągających uwagę, bardziej ekstrawaganckich modeli. Oakwood ma coś na każdy gust: znajdziesz tu dwurzędowe kobiece skórzane płaszcze z weluru, kurtki z nabłyszczanej skóry odcinane w talii w najróżniejszych wariantach kolorystycznych i rockowe modele w nonszalanckich krojach z wstawkami z nitu. Każdy z nich promieniuje wysoką jakością i znajomością trendów.
Old Navy jest siecią sklepów odzieżowych należącą do firmy GAP, która również posiada marki The GAP, Banana Republic oraz Forth & Towne. Główna baza administracyjna Old Navy (oraz GAP) znajduje się w San Francisco i San Bruno w Kalifornii.
Old Navy zostało stworzone w 1994 roku jako sieć sklepów o przystępnych cenach. Pierwszy sklep Old Navy został otworzony w Colma w Kalifornii. Do 2005 roku Old Navy posiadało ponad 800 sklepów w wielu miastach w USA i Kanadzie. Największy sklep Old Navy znajduje się w Chicago w Illinois.
Nazwa "Old Navy" została wybrana ze względu na początkową wizję sieci jako sklepów przypominających tradycyjne sklepy z zaopatrzeniem w stylu wojskowym. Mimo że powyższa wizja została dość szybko odrzucona, wiele ze sklepów utrzymanych zostało w stylu dużych magazynów zaopatrzeniowych.
Internetowa wersja sklepu Old Navy [1], została otwarta w 2000 roku.
W 2001 roku, Old Navy otworzyło 12 nowych sklepów w Kanadzie, gdzie oferowane są identyczne produkty jak w amerykańskich sklepach, ale po minimalnie wyższych cenach.
ONLY jest to duńska firma odzieżowa produkująca ubrania dla kobiet, wykorzystując surowy i chłodny miejski styl.
Siedziba
Bestseller A/S Fredskovvej
7330 Brande, Dania
Tel.: +45 42 32 00
Fax.: +45 99 42 32 34 99
Historia
Firma ONLY została wprowadzona do duńskich sklepów w 1995 roku. Pierwszy markowy sklep ONLY powstał w 1997 roku. Aktualnie ONLY posiada ponad 900 salonów w Europie, Chinach oraz na Bliskim Wschodzie.
Działalność w Polsce
W Polsce można zakupić ubrania marki ONLY w sklepach Vero Moda lub poprzez sklepy Internetowe. Najbliższe sklepy firmowe ONLY znajdują się w Niemczech oraz Wielkiej Brytanii.
Podstawą Odzież, INC DBA Papaya Odzież rośnie w branży mody detalicznym w ciągu ostatnich trzech dekad. Nasza działalność skupia się głównie na młodszych i petite rynków odzieżowych. Pomagamy miliony młodych kobiet na całym USA, aby wyglądać i czuć się jak najlepiej, oferując szeroki wybór ubrań i akcesoriów do koordynowania idealny strój na każdą okazję.
Nasze sklepy są zawsze zaopatrzone w najnowsze style w modzie damskiej bezpośrednio od producenta. Każda lokalizacja prowadzi również szeroki asortyment modnych akcesoriów, takich jak biżuteria, paski, czapki, buty i wiele innych. Ponieważ jesteśmy Producent- działalności bezpośredniej, nie zlecać żadnych pośredników, a zatem może przenieść nasze oszczędności dla klientów. Nasi klienci wiedzą, że mogą zakupy i oszczędzaj z nami każdego dnia w roku, bez obniżania standardów lub czeka na sprzedaży na innych sprzedawców. W istocie, stworzyliśmy wygodny i wyjątkowe środowisko handlowe, które przyciąga nowych klientów codziennie i gwarantuje ich zwrot.
Nasza firma ma imponujący bilans w handlu detalicznym i oczekujemy, że tendencja ta się utrzyma. Obecnie działa ponad 100 punktów sprzedaży detalicznej w całym kraju w Arizonie, Kalifornii, Kolorado, Floryda, Georgia, Hawaje, Luizjana, Maryland, Missouri, North Carolina, New Jersey, Nowy Jork, Oregon, Tennessee, Teksasie, Wirginii i Waszyngtonie.
Jest to ten rodzaj fenomenalnym sukcesie, który pozwala nam nadal koncentrować wszystkie wysiłki w kierunku dalszego rozwoju i ekspansji sklepów Papaya odzież.
Paprika jest niezbędna elegancja i wyrafinowany oryginalność. Prostota i wygoda są doskonale połączone z stylistycznych Badania mające na celu wspieranie kobiety w każdym aspekcie. On Paprika Kobieta jest kobietą, która lubi ubierać się w dyskretny urok, zaskakujący kobiecość i odrobina ekstrawagancji. Paprika Kolekcje charakteryzują czysto stylu włoskim, gdzie kreatywność jest bohaterem w grze kolorów, kształtów, linii i emocje, tworząc ubrania, które nie tylko ubrać kobietę, ale reprezentują, podkreślając mocne i jej słodkie słabości. Ciągłe badania, skrajna dbałość o pracy i niestrudzonym pragnienie narastającymi wykonane Paprika oznaczyć punkt orientacyjny w gotowej do noszenia nie tylko we Włoszech, ale na całym świecie
Wyrafinowany styl i niezobowiązująca elegancja to bez wątpienia cechy, którymi wyróżnia się marka Patrizia Pepe. Projektantka tworzy ekskluzywną odzież i akcesoria dla kobiet i mężczyzn, którzy cenią wysmakowany design i znakomitą jakość.
Damskie propozycje Patrizii Pepe to projekty odpowiednie na każdą okazję i porę roku: od letniej kolacji pod gwiazdami po zimowy spacer w górskim kurorcie. Wszystkie projekty marki niczym klamra spina wyrafinowany styl, na który składa się zarówno design, jak i wysoka jakość materiałów. Propozycje na ciepłe dni wykonano z naturalnych materiałów na bazie lnianych, bawełnianych i jedwabnych włókien, a także tych nowoczesnych takich jak acetat, pozyskiwanych z naturalnych surowców przy wykorzystaniu innowacyjnych technologii. Ubrania tworzone przez Patrizię Pepe to doskonała inwestycja, dlatego możesz mieć pewność, że wysokogatunkowe materiały zachowają formę nawet po wielu praniach i będą towarzyszyć ci przez wiele sezonów. Na chłodne dni marka przygotowała klasyki z wyjątkowych dzianin. Otul się ciepłym swetrem z wełny o miękkich splotach i narzuć ponadczasowy wełniany trencz z paskiem podkreślającym talię. Wolisz casualowy look? Postaw na lekką kurtkę wypełnioną naturalnym pierzem lub obszerne poncho. Projektantka tworzy również klasyczne akcesoria takie jak eleganckie obuwie, torby czy nakrycia głowy, które podkreślą luksusowy sznyt twojej stylizacji.
Peacocks to sieć sklepów mody z siedzibą w Cardiff , w Walii. Łańcuch jest częścią Edinburgh Woollen Mill grupy i zatrudnia ponad 6000 osób. Obecnie ponad 400 Pawie placówek handlowych, zlokalizowanych w Wielkiej Brytanii; oraz ponad 200 sklepów znajduje się w dwunastu innych krajach Europy. Początkowo sprzedające wyroby domowe i podstawowe ubrania, Peacocks został ponownie napiętnowany przez lata jako środek przechowywania wartości mody.
Richard Kirk, były właściciel sieci, ciężko pracował, aby przekształcić Peacocks do głównego gracza mody. Sprzedawca laureatem wielu nagród, w szczególności nagrodę Best Value detalistów z Draperów . W styczniu 2012 roku, Peacocks wszedł administracji i został kupiony przez The Edinburgh Woollen Mill Group. Edynburg Grupa posiada również Jane Norman łańcuch, wylot mody dla kobiet. [1]
"Per Una" została utworzona w dniu 28 września 2001 roku jako joint venture pomiędzy M & S i Next założyciela George Davies z udziałem Julie Stranga. Per Una marka była wielkim sukcesem dla firmy, [111] , a w październiku 2004 roku, M & S kupiła markę w 125 milionów funtów, dwuletniej umowy o świadczenie usług z George Davies. [112] M. Davies było utrzymać się na za co najmniej dwa lata, aby uruchomić firmę, z 12 miesięcznym okresem wypowiedzenia wymagane gdyby chciał odejść.
Peter Werth is a British fashion designer. In 1975 he started his eponymously titled fashion brand in Islington, North London.[1]
Werth studied at the Walthamstow School of Art.[1]