Marki Istnieje 192 marek

na stronie
  • Mint&berry

    Mint&berry to berlińska marka odzieżowa, która kieruje swoją bogatą ofertę do pewnych siebie kobiet lubiących podkreślać swoją kobieca sylwetkę. Marka ta jest stosunkowo młoda, gdyż powstała w roku 2010. Jej twórcy chcą, aby kobiety czuły się w zaprojektowanych ubraniach, jak najbardziej atrakcyjnie jak to tylko możliwe. Każda kolekcja inspirowana jest stylem skandynawskim połączonym z nutką prostego stylu berlińskiego vintage. W efekcie takiej mieszanki otrzymujemy ubrania idealne dla miłośniczek minimalizmu z odrobiną ekstrawagancji. Ponadto marka ta doskonale podąża również za obecnymi trendami nie tracąc przy tym nic ze swoich charakterystycznych cech. Będzie więc świetnym wyborem dla kobiet doceniających najświeższe modowe nowinki i lubiących podkreślać swoje indywidualne upodobania.

  • Miss Selfridge

    Odzież damska z Miss Selfridge to synonim kobiecości i doskonałego stylu. To fasony świetnie podkreślające sylwetkę i desenie wprowadzające do garderoby oryginalność podszytą elegancją. Szukasz rozwiązań, które sprawią, że zarówno w wyjątkowych okolicznościach, jak i podczas codziennej aktywności będziesz wyglądała olśniewająco? Jeśli tak, to właśnie odkryłaś bogactwo inspiracji, które pozwolą ci wykreować szereg kompozycji skrojonych na miarę twoich potrzeb.

    Odzież damska z Miss Selfridge - podkreśl swój urok

    Każda miłośniczka romantycznego stylu wie, że w damskiej garderobie nie może zabraknąć sukienek. Lubisz kobiecy i zmysłowy look? Sięgnij po klasyczne, ponadczasowe fasony etui. Zestawiając je z wytwornym, taliowanym żakietem, butami na wysokim obcasie oraz aktówką, stworzysz znakomity outfit do pracy czy na spotkanie biznesowe. W mniej formalnych okolicznościach możesz dopasować do nich wzorzysty kardigan, a całość dopełnić zawsze modnymi balerinami i niewielką listonoszką. Pamiętaj, że dodając do wybranej przez siebie sukienki lekko połyskujący naszyjnik oraz bransoletę, zyskasz świetną stylizację na wieczór. Odzież damska z Miss Selfridge zaskoczy cię także szerokim wyborem sukienek na co dzień. Dziewczęcy wdzięk wniosą do twojej garderoby ponadczasowe princeski zdobione ażurami lub kwiecistymi printami. Możesz wybrać zarówno klasyczne modele z dekoltem w kształcie litery V lub pokusić się o fasony wykończone półgolfem, doskonale prezentujące się w towarzystwie botków na płaskiej podeszwie i skórzanej ramoneski.

  • Miss Sixty

    Miss Sixty (znany jako Miss Sixty lub MISS 60 ) jest włoskim mody marki, rozpoczęła się w 1991 roku z fundacji w denim zużycia, Miss Sixty produkuje oryginalne kawałki i casual style nosić zaprojektowane specjalnie dla kobiet. Dostępny na całym świecie, a ich produkty to dżinsy , topy , spódnice , bluzy , kurtki , torby , buty , okulary i zegarki . [1]

    Historia 

    Miss Sixty marka jest własnością Sixty Group, która została założona w 1990 roku i ma ponad 1500 pracowników. W następnym roku, w 1991 roku, Sześćdziesiąt Grupa uruchomiła linię odzieży o nazwie Miss Sixty. Marka szybko zyskał międzynarodowy rozgłos i 1992 był dostępny w Stanach Zjednoczonych. Ich produkty są dostępne w różnych sklepach i swoich flagowych sklepów . [2] [3]

    W roku 2000, Miss Sixty uruchomiła własną linię obuwia . W roku 2002, Miss Sixty rozpoczęła okularów linię aw 2004 wprowadził ich linię dla dzieci ubrania. [3] Miss Sixty Marka została wyróżniona na imprezach modowych, w tym Tygodniu Mody w Nowym Jorku .

    Miss Sixty sklep, Neal Street, Covent Garden, Londyn

    W 2008 roku jego spółka zależna Sześćdziesiąt UK (zaczęło się w 1998 roku), która działa na Miss Sixty i Energie mody marki poszedł do administracji i zamknął wkrótce potem. [4]

    W 2013 roku spółka dominująca Miss Sixty Sixty Grupa poszedł do administracji. Dwa spółek luksemburskich teraz kontrolujących Sixty SPA - Sixty International oraz Sixty Spa, które były zarówno nabytych przez Fundusz Azji Crescent Hyde Park, kupił Energie oraz Miss Sixty marki od razu, a do marca 2014 r Refrigiwear i Murphy & Nye marek. [5]

  • Missguided

    Zachowaj swój unikalny modowy charakter i spraw by zakupy stały sie Twoją codzienną przyjemnością z najnowszymi stylami od Missguided.

  • Mizumi

  • More & More

    Odzież damska z More & More urozmaici kolekcję ubrań każdej kobiety niezależnie od jej wieku i typu sylwetki. Propozycja znanej marki jest niezwykle bogata i zróżnicowana, dlatego dzięki niej można bez problemu skompletować niemal całą garderobę.

  • MORGAN

    Jeżeli należysz do grona kobiet nowoczesnych, dynamicznych i kochających modę w światowym stylu, to bez wątpienia odzież damska z Morgan jest w stanie cię zachwycić. Paryska zmysłowość oraz wyszukane materiały i intrygujące szczegóły chyba najbardziej przyczyniły się do popularności ubrań tej marki.

  • Moschino

    Marka Moschino powstała w roku 1983. Jej założyciel - Franco Moschino fachu uczył się od najlepszych, współpracując między innymi z Versace czy Armanim. W swoich projektach zapragnął odejść od śmiertelnej powagi, z jaką niektórzy kreatorzy traktują modę, oferując świeżość, przekorę i poczucie humoru. Kolekcje projektanta od początku wzbudziły ogromne zainteresowanie, bo stylowe kobiety pokochały kolorowy, radosny i lekko prowokujący styl, który był uosobieniem optymizmu i luksusu. Szybki rozwój zaowocował sukcesami międzynarodowymi, a marka oprócz odzieży zaczęła produkować również obuwie, biżuterię, akcesoria i perfumy dla kobiet i mężczyzn. Interesująca, pełna kolorów i kontrastów moda marki skierowana jest do osób z fantazją, które w życiu nie kierują się narzucanymi trendami, tylko samodzielnie kreują swój wizerunek. Linie Cheap and Chic czy I Love Moschino to esencja odważnego casualu, udowadniającego, że i w sprawach mody warto mieć swoje zdanie. Kolekcje dla kobiet emanują dziewczęcym wdziękiem, a klasyczne fasony zyskują niepowtarzalny charakter dzięki przemyślanym, przekornym połączeniom tkanin, nadrukom i wyrazistym kolorom.

  • Mothercare

    Bardzo cenimy Państwa jako naszych klientów w Polsce i dziękujemy za lojalność i wsparcie w ciągu ostatnich 16 lat. Jak Państwo zauważyli, zamknęliśmy wszystkie nasze sklepy na terenie kraju. Tym samym pragniemy uspokoić i zapewnić o możliwości zakupów produktów Mothercare poprzez stronę www.mothercare.com.

    Jednocześnie informujemy o trwających w tym roku przygotowaniach do uruchomienia dedykowanej dla Państwa polskiej strony internetowej, która dostarczy szerszy asortyment produktów oraz lepszą jakość i serwis usług.

    Aby być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami, zachęcamy do dołączenia do nas na Facebook Mothercare UK lub zarejestrowania swoich danych na naszej stronie www.mothercare.com.

  • Mr. Happy

    Mr Happy (Pan Szczęśliwy) jest trzecia książka z Mr. Mężczyźni serii przez Roger Hargreaves .

    Postać pana szczęśliwym jest chyba najbardziej prosty wygląd, będąc jedynie żółte kółko z szerokim uśmiechem, podobna do kultowego buźkę. On jest numerowany jako trzy, choć pierwotnie umieszczone dziesiątą. On jest z Happyland.

  • NAF NAF

    Dziewczęcy look, francuski szyk i sto procent komfortu to cechy, które lubisz w ubraniach? Jeśli tak, odzież damska z NAF NAF oczaruje cię wyjątkowym designem i ultrakobiecym wdziękiem. Cechami charakterystycznymi każdej kolejnej kolekcji brandu są przede wszystkim wysoka jakość wykonania i supermodny, ale wciąż klasyczny styl.

  • Naketano

  • new look

    Historia New Look rozpoczął w 1969 roku jako jeden sklep mody w Wielkiej Brytanii. Stamtąd mamy stała się wiodącą marką szybkiej mody, z 578 sklepów w Wielkiej Brytanii i ponad 270 w całej Europie, Chinach i Azji.

    Nasza strona transakcyjna newlook.com teraz dostarczany do około 120 krajach na całym świecie generuje 13% sprzedaży (FY16).

    Mamy znaczącą obecność w mediach społecznościowych, ponad 3,3 mln fanów na Facebooku, ponad 390.000 za nami na Twitterze i ponad 1,5 miliona po nas na Instagram.

  • Nike

    Nike Inc. – amerykańskie przedsiębiorstwo, jeden z największych na świecie producentów obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych.

    Założone w 1964 roku w Washington County jako Blue Ribbon Sports przez Billa Bowermana i Philipa Knighta, który do 2004 był prezesem koncernu. Jej nazwa pochodzi od greckiej bogini Nike.

  • Noisy May

    Marka Noisy May to połączenie silnej pasji dla denimu z miłością do odważnego designu. To marka dla młodych fashionistek, które szukają ubrań, które odzwierciedlają ich osobowość: są kolorowe, pełne humoru, zawsze na czasie. Jeśli chcesz się wyróżniać i pokazać, kim jesteś - wybierz Noisy Ma

  • NONCONFORMIST

    Firma NONCONFORMIST wyodrębniła kolekcję "A Great Fraud" na sezon wiosna / lato 2016. Graficzne nadruki, plakietki i drobny haft stanowią podstawę szkieletu odzieży, inspirowanego historycznymi ruchami społecznymi i powstaniami. Buntownicze szaty przekazują rebelianckie motywy poprzez wybraną typografię i obrazy, ładnie podkreślając kolekcję współczesnych sylwetek. Kolekcję jako całość dopełnia skrócona paleta kolorów, dzięki czemu dodatek graficzny może naprawdę wyjść na pierwszy plan.

    Więcej informacji na temat marki można znaleźć w naszych ostatnich podsumowaniach SEEK Berlin i WHITE Milano .

  • Numph

    gama rozwiązań zaprojektowanych z myślą o współczesnych kobietach, które nie boją się eksperymentować z modą. Nieszablonowe fasony, w których nie brakuje asymetrii, wyraziste desenie i bogata paleta kolorów sprawią, że również i ty znajdziesz wśród nich wiele pomysłów na oryginalną stylizację. Bez względu na to, czy zastanawiasz się, w jaki sposób wykreować stylowy outfit do pracy, czy chcesz stworzyć oryginalną kompozycję na co dzień, możesz być pewna, że nie mogłaś lepiej trafić.

  • O'Neill

    O'Neill is originally a Californian surf wear and surfboard brand started in 1952 by Jack O'Neill. It moved down the coast from San Francisco to Santa Cruz by the end of the decade. Jack is credited to have invented the wetsuit, his son Pat the leash on the surfboard. The company logo symbolizes a breaking surf wave. "O'NEILL" and the "Wave logo" are trademarks registered worldwide.

    In 2007 the ownership of the brand was sold to a private group in Europe. The company produces wetsuits, performance water and snow sports inspired apparel for young adults, and lifestyle apparel. The products are distributed internationally to 86 countries worldwide, some by licensed distributors.

    In 1996 O'Neill set up the O'Neill Sea Odyssey, a free, ocean-based program to educate young people about the marine environment. Some 75,000 kids have participated in this program. O'Neill is involved in various other causes to help support the environment (O'Neill Blue).

    O'Neill operates from headquarters in Grand Duchy of Luxembourg, The Netherlands and the USA.

    O'Neill sponsors young promising as well as high-profile surfers, boarders and skiers, as part of their ambassador program.

Pokazuje 101 - 120 z 192 przedmiotów

Informacja

Producenci

Nowe produkty