Wprowadź adres e-mail użyty do rejestracji. Prześlemy Ci nowe hasło.
Marka Liu Jo jest autorem projektu pierwszego modelu jeansów typu push-up, czyli modelujących kobiece pośladki. Stopniowo oferta tego włoskiego brandu ewoluowała jednak do pełnowymiarowych, przesiąkniętych kobiecością kolekcji, które zawierają w sobie zarówno ubrania jak i buty czy dodatki. Bracia Marchi zaczęli wówczas tworzyć monobrandowe sklepy Liu Jo
Abercrombie & Fitch – amerykańskie przedsiębiorstwo odzieżowe, reprezentujące tzw. amerykański styl życia, specjalizujące się w produkcji ubrań typu "casual luxury" dla ludzi w przedziale wiekowym 18-22 lata (amerykańskich licealistów i studentów college'ów). Do korporacji należy 5 marek: Abercrombie & Fitch,abercrombie kids, Hollister Co., Ruehl No.925 oraz Gilly Hicks: Sydney.
Ubrania Abercrombie & Fitch sprzedawane są wyłącznie w firmowych salonach detalicznych, poprzez katalogi oraz przez internetową stronę producenta. W maju sieć dysponowała 1056 sklepami we wszystkich stanach USA z wyjątkiem Wyoming, sześcioma sklepami w Kanadzie, jednym sklepem na Saville Row w Londynie (pierwszy europejski flagowy sklep A&F), w Paryżu, Brukseli i w Mediolanie. Firma planuje ekspansję w Japonii oraz otwarcie kolejnych salonów w Europie: w Danii, Francji, Niemczech, we Włoszech, Hiszpanii i Szwecji. 17 czerwca 2009 roku podano do wiadomości publicznej plany zamknięcia wszystkich sklepów Ruehl No.925, a do stycznia 2010 całkowitą likwidację tej marki.
Pierwszy międzynarodowy sklep A&F został otwarty 22 marca 2007 roku (w Londynie). Obecnym prezesem korporacji jest Mike Jeffries. 9 maja 2008 roku ogłoszono lokalizację drugiego europejskiego salonu Abercrombie & Fitch, w Kopenhadze (Dania). Początkowo planowano otwarcie na 2009 rok, jednak w raporcie podsumowującym 4 kwartał 2008 roku przeniesiono je na 2010 rok. W 2009 rok otwarto sklep w Mediolanie (Włochy) oraz w Tokio (Japonia). W 2011 otworzono sklep flagowy Abercrombie & Fitch w Paryżu, na Polach Elizejskich. W planach marka ma otwarcie sklepu w Chinach. Jednocześnie korporacja kontynuuje zwiększanie swojej obecności w Kanadzie, otwierając tam kolejne sklepy w centrach handlowych.
Outlet Adidas – niemiecka firma produkująca obuwie i odzież sportową, założona w 1924 przez braci Adolfa i Rudolfa Dasslerów jako Gebrüder Dassler Schuhfabrik.
Nazwa pochodzi od zdrobnienia imienia (Adi) i trzech pierwszych liter nazwiska (Das) założyciela firmy, Adolfa Dasslera[1]. Jest podzielony na trzy części: Adidas Sport, Adidas Classic, Adidas Style. Znakiem firmy Adidas są trzy paski, które są umieszczane na ich produktach np. na ramionach strojów piłkarskich. Poza obuwiem i odzieżą firma produkuje sprzęt sportowy, np. rękawice i piłki.
źródło https://pl.wikipedia.org/wiki/Adidas
Marka Alcott powstała w 1988 roku z zamiarem dostarczenia funkcjonalnych i zawsze aktualnych produktów, w konkurencyjnej cenie dostępnej dla każdego. Ambitny plan „demokratyzacji mody” jest kluczem do sukcesu stworzenia jednej z głównych włoskich marek w tym segmencie rynku.
Podzielona została na dwie marki Alcott i Alcott Los Angeles, aktualnie obie są dostępne w sprzedaży detalicznej w sklepach na całym świecie. Oferują niesamowitą mieszankę ceny i wzornictwa, która staje się jeszcze bardziej przyjemna dzięki zakupom w sklepach koncepcyjnych, zaprojektowanych tak aby pamiętać o wszystkich klientach.
Kolekcje są łatwo rozpoznawalne przez mix różnych trendów złączone ze sobą tak aby utworzyć linię oferującą niesamowity wybór odzieży, zaprojektowana by została pokochana przez kobiety.
Strona producenta: www.alcott.eu
Młoda marka Anna Field Outlet została założona w 2011 roku w Berlinie. Należy ona do koncernu zLabels, który poza nią kieruje także innymi przedsiębiorstwami. Anna Field to wyłącznie moda damska – ale nie byle jaka. Marka wyspecjalizowała się w kreowaniu kobiecej mody dla pewnych siebie kobiet. Zainspirowana żywym urokiem niemieckiej stolicy, w szerokich kolekcjach znajdziesz wybór wszystkiego, co porusza modowe serce – od miejskiego stroju na co dzień, przez style biurowe, po błyszczącą garderobę wieczorną. Projektanci marki Anna Field kładą szczególny nacisk na to, by moda była stylowa, ale jednocześnie wygodna. Od teraz w Twojej szafie nie będzie już nudy.
Sukienka Apart podkreśli atuty Twojej figury i urody. Znajdź tą jedyną i wyglądaj przepięknie
Jeśli jesteś mężczyzną, który ceni sobie nowoczesność i lubi odkrywać coraz to nowe stylizacje, z pewnością zainteresuje Cię linia odzieżowa Banana Republic dla mężczyzn. Firma Banana Republic powstała w latach 80. dwudziestego wieku w Kalifornii. Została założona przez parę podróżujących po najbardziej egzotycznych zakątkach świata ambitnych projektantów - Mela i Patricię Ziegler, którzy z każdej podróży przywozili ciekawe, oryginalne ubrania bądź materiały. Początkowo większość kolekcji marki często odnosiła się do dalekich podróży i motywów egzotycznych, dziś natomiast marka uważana jest za jednego z najbardziej rozpoznawanych na świecie projektantów lifestylowych. Od roku 1983 firma Banana Republic jest częścią amerykańskiego potentata modowego - firmy GAP. W ofercieBanana Republic dla mężczyznznajdziesz między innymi bluzy, spodnie oraz buty. Wszystkie elementy garderoby projektowane przez markę Banana Republic wykonane są z wysokiej jakości tkanin, przyjaznych środowisku naturalnemu. Ubrania Banana Republic to doskonały wybór dla tych, którzy cenią sobie elegancję, wysoką jakość i niestandardowy styl.
Banana Republic dla mężczyzn to kwintesencja wielkomiejskiego stylu oraz inspiracja do eksperymentowania z nowymi stylizacjami. Ubrania tej marki to doskonały sposób na podkreślenie swojej unikalnej osobowości. Banana Republic to jedna z najbardziej znanych amerykańskich marek, umiejętnie łącząca klasyczną, zawsze modną elegancję, z odrobiną szalonej ekstrawagancji, która pozwala na podkreślenie charakteru osoby, która ją nosi. Ubrania Banana Republic dla mężczyzn świetnie nadają się na praktycznie każdą okazję, czy to uroczystą kolację, spotkanie z przyjaciółmi, zajęcia na uczelni, bądź do pracy. Pozwalają na tworzenie ciekawych, przyciągających wzrok zestawień modowych. Na uwagę zasługuje oryginalna kolorystyka, na którą składają się zarówno stonowane fasony, jak i szalone, innowacyjne kolory i struktury. Jeśli lubisz nowoczesną amerykańską stylistykę z odrobiną egzotyki, a dodatkowo wysoko cenisz sobie niebanalność i chcesz podkreślić swój charakter, doskonale odnajdziesz się w modnych i zawsze na czasie ubraniach Banana Republic.
Ben Sherman to brytyjska marka odzieżowa, która powstała w latach 60-tych poprzedniego wieku, a od 2004 roku należy do Oxford Industries. Firma kieruje swoje ubrania, buty i akcesoria głównie do mężczyzn. W swojej ofercie marka posiada garnitury, T-shirty, topy, spodnie, obuwie, akcesoria i wiele innych. Swoją kolekcję kieruje głównie do młodych i dynamicznych mężczyzn, ale każdy wielbiciel dobrego stylu znajdzie w jej asortymencie coś odpowiedniego dla siebie. Marka Ben Sherman szybko zdobyła uznanie celebrytów i aktorów oraz osób z pierwszych stron gazet. W jej ubraniach pojawiają się militarne akcenty, co dodatkowo podkreśla męskość osób ceniących sobie ubrania tej marki. Doskonale skrojone garnitury idealnie nadają się do noszenia na co dzień do pracy podczas biznesowych spotkań jak i w trakcie wieczornych czy weekendowych wyjść z gronie bliskich znajomych. Kolorowe T-shirty z oryginalnymi nadrukami będą doskonałym uzupełnieniem każdej męskiej stylizacji. Oferta marki Ben Sherman to znacznie więcej!
Zainspirowana modą ulicznych, przeznaczone do własnych 24 godzin życia, Bench stał się międzynarodową sensacją w stylu miejskim i activewear.
Założona w Wielkiej Brytanii w 1989 roku, a obecnie w ponad 34 krajach w Europie i Ameryce Północnej, oferujemy wysokiej jakości odzież i akcesoria dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Nasze kolekcje są starannie kuratorem, inspirowany kolorami i pokonać miasta.
Pozostając wiernym naszych skromnych korzeni, stale wymyślania nasz styl, stara się pozostać twórczy i oryginalny, utrzymując nasze kultowe klasyki i wybierając nowe.
Jeden charakterystyczny fragment naszej linii dziedzictwo, bluzy, ma zasadnicze znaczenie dla naszego DNA marki. Od momentu powstania ponad ćwierć wieku temu, do dziś ta szafa odcinkowych jest nadal obowiązkowa dla wszystkich mieszkańców miasta.
Jesteśmy przekonani, że każdy z nas ma prawo wpływać na zmiany społeczne. Nawet jeśli `s tylko raz. Nazywamy to "Lovemyhood". To wszystko, co robimy.
Bershka – marka odzieżowa powstała w 1998 roku i została stworzona z myślą o młodszych klientach. Podobnie jak Pull&Bear, Zara, Stradivarius, Oysho i Zara Home należy do hiszpańskiej firmy Inditex.
Obecnie istnieje 910 sklepów w 64 krajach. Charakteryzują się one dużą powierzchnią, przestronnymi wnętrzami i nowoczesnym wystrojem. Jednym z założeń marki jest wykreowanie tychże sklepów na miejsca spotkań ulicznej mody, muzyki i sztuki. Klienci mogą w nich oglądać filmy, słuchać muzyki albo czytać czasopisma.
Pierwszy salon tej sieci handlowej, na terenie Polski, powstał w listopadzie 2005 roku w katowickim centrum handlowym Silesia City Center. Aktualnie w Polsce jest 56 sklepów tej marki.
Założona w 1973 roku marka BikBok wyznaczyła sobie prosty cel - przenosić trendy z wybiegów najszybciej, jak się da, w taki sposób, aby każda kobieta mogła się nimi bezpretensjonalnie nacieszyć. Już po niecałym roku ubrania i akcesoria młodej, dynamicznie rozwijającej się marki można było kupić w najsłynniejszych centrach handlowych w Szwecji i Norwegii. Kochały je zarówno nastolatki, jak i ich matki.
W kolekcjach BikBok znaleźć można było wszystko, o czym pisano na bieżąco w popularnych magazynach o modzie - od hipisowskich jeansów i toreb z frędzlami po krótkie, błyszczące topy - takie, jakie nosiły dziewczyny z zespołu Abba na swoich najgłośniejszych koncertach. Do tego proste swetry, marynarki i sukienki, w których można było pojawić się zarówno w pracy, jak i po godzinach. Dziś BikBok to ponad 200 sklepów w Europie i kilkanaście nowych kolekcji w przeciągu roku - to dwa razy więcej niż to, co pokazywane jest na światowych wybiegach!
Idealnie dopasowane dżinsy, bluzy sportowe , T-shirty i dzianiny różne wszystkie z charakterem
Blend - dla łowców miejskich trendów! Marka Blend została stworzona w 1993 roku w Danii i jest aktualnie sprzedawana w ponad 35 krajach na całym świecie. Firma ta zatrudnia stylistów i projektantów z różnych stron świata, między innymi z Włoch, Francji, Anglii i USA, a wszystko to, aby móc jak najlepiej odzwierciedlać w swoich kolekcjach najnowsze trendy. Ubrania marki Blend są modne, nowoczesne, miejskie, międzynarodowe, a mimo to marka ta pozostaje wierna swoim skandynawskim korzeniom. Z myślą o kobietach Blend stworzył ponadto linię Blend She, która tworzy odważną odzież damską dla pewnych siebie trendsetterek. Marka Blend to szeroka gama produktów od praktycznych kurtek po pełne uroku sukienki, jak równiez świetne akcesoria, które idealnie wykańczają każdy strój. Blend tworzy swoje ubrania przede wszystkim z myślą o osobach otwartych, zdecydowanych i młodych duchem. Lecz Blend to nie tylko odzież. Także obuwie Blend przekonuje do siebie wyjątkową wygodą, komfortem oraz stylowym i modnym wyglądem.
Boohoo jest globalnym ONLINE odzieżowa oferując tysiące stylów poprzek womenswear I Menswear, tak aby wyprzedzić trendy. SHOP naszej szereg Moda damska przedmiotów, w tym sukienki, bluzki, swetry, płaszcze, Onesies, Obuwie, Dodatki. CHCESZ TO - MAMY TO! Uruchamiamy maksymalnie 100 nowych stylów Codziennie więc cokolwiek, czego szukasz, Boohoo JEST 24/7 mody w najlepszym wydaniu.JESTEŚMY USA. JESTEŚMY Boohoo.
Z pewnością kojarzycie charakterystyczne perfumy w fantazyjnie zakrzywionych butelkach, zapakowane w pudełka z logiem Bruno Banani znajdującym się na srebrnym tle. Tak!? Na pewno znacie Bruno Banani! Marka Bruno Banani jest w końcu całkiem rozpoznawalna w Polsce. Tym razem jednak Waszą uwagę chcielibyśmy skupić nie na perfumach, lecz na ubraniach i butach. Bruno Banani to nie tylko zapachy! W Polsce niestety ten element marki Bruno Banani jest nieodkryty, ale my zawsze przychodzimy do Was z pomocą i nowymi pomysłami na odświeżenie Waszego wizerunku. Czemu nie odświeżyć go dzięki Bruno Banani? Marka Bruno Banani została założona na początku lat 90. w Niemczech. Slogan reklamowy: „Not for everybody” podkreśla wyjątkowość posiadaczy produktów Bruno Banani. Projektanci Bruno Banani oferują ciekawe stylizacje obuwnicze, dla klientów szukających unikatowych botków, butów sznurowanych w stylu oksfordzkim oraz szpilek. Bruno Banani tworzy również ciekawe akcesoria i bieliznę.
Calvin Klein to kultowa marka, która powstała pod koniec lat 60tych. Nazwa marki to imię i nazwisko jej utalentowanego założyciela, który przyczynił się do wielu zmian w branży modowej. Czasy świetności marki nastały w latach 90tych, kiedy to stała się jedną z najbardziej wpływowych marek na ówczesnym rynku - nie tylko dzięki swoim wyjątkowym kolekcjom, ale przede wszystkim dzięki słynnym, kontrowersyjnym kampaniom reklamowym perfum CK One z Kate Moss w roli głównej.
W ofercie Calvin Klein znajdziemy nie tylko odzież damską i męską, ale także bieliznę, różnego rodzaju akcesoria, perfumy i elementy wystroju wnętrz.
Projekty marki to przede wszystkim minimalizm – czysta forma i stonowana paleta kolorystyczna oraz idea polegająca na podkreślaniu naturalnego piękna każdego człowieka.
Bezkompromisowość i poszukiwanie własnego, wyjątkowego stylu. Nawiązanie do wzorców casualowych, codziennych, ale jednocześnie powiązanie ich z niepowtarzalnym, ponadczasowym stylem, kojarzonym z perfekcją i elegancją. Taka jest właśnie moda męska tworzona przez francuską markę CELIO, której popularność sprawiła, że jej produkty znajdują się już dzisiaj w wielu innych krajach europejskich i cieszą się niesłabnącą popularnością. Mężczyźni także chcą być modni, mężczyźni również poszukują nietypowych wzorców i projektanci CELIO tworząc kolejne kolekcje, doskonale zdają sobie z tego sprawę. Marka jest zatem na każdą męską okazję - czy to na ważne spotkanie w pracy, czy to na wytworną kolację, czy też na specjalną uroczystość lub szaloną imprezę. Zawsze jednak wytworna, swobodna i nad wyraz oryginalna. Stworzona dla mężczyzn i idealnie odzwierciedlająca ich modowe potrzeby.