zamknij Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Promocje

Nowe produkty

Marki Jest 144 marek

na stronę
Pokazuje 1 - 36 z 144 elementów
  • YOUREYESLIE

    Your Eyes Lie is an inventive graphic inspired cut and sews jersey range. The team started out as a husband and wife looking for suppliers,

    until they started their own factory out of a need to find someone who could print their high definition images. The brand is growing by the season and getting stronger and more inventive all the time.
    http://www.youreyeslie.com/
  • Abercrombie & Fitch

    Abercrombie & Fitch – amerykańskie przedsiębiorstwo odzieżowe, reprezentujące tzw. amerykański styl życia, specjalizujące się w produkcji ubrań typu "casual luxury" dla ludzi w przedziale wiekowym 18-22 lata (amerykańskich licealistów i studentów college'ów). Do korporacji należy 5 marek: Abercrombie & Fitch,abercrombie kidsHollister Co.Ruehl No.925 oraz Gilly Hicks: Sydney.

    Ubrania Abercrombie & Fitch sprzedawane są wyłącznie w firmowych salonach detalicznych, poprzez katalogi oraz przez internetową stronę producenta. W maju sieć dysponowała 1056 sklepami we wszystkich stanach USA z wyjątkiem Wyoming, sześcioma sklepami w Kanadzie, jednym sklepem na Saville Row w Londynie (pierwszy europejski flagowy sklep A&F), w Paryżu, Brukseli i w Mediolanie. Firma planuje ekspansję w Japonii oraz otwarcie kolejnych salonów w Europie: w Danii, Francji, Niemczech, we Włoszech, Hiszpanii i Szwecji. 17 czerwca 2009 roku podano do wiadomości publicznej plany zamknięcia wszystkich sklepów Ruehl No.925, a do stycznia 2010 całkowitą likwidację tej marki.

    Pierwszy międzynarodowy sklep A&F został otwarty 22 marca 2007 roku (w Londynie). Obecnym prezesem korporacji jest Mike Jeffries. 9 maja 2008 roku ogłoszono lokalizację drugiego europejskiego salonu Abercrombie & Fitch, w Kopenhadze (Dania). Początkowo planowano otwarcie na 2009 rok, jednak w raporcie podsumowującym 4 kwartał 2008 roku przeniesiono je na 2010 rok. W 2009 rok otwarto sklep w Mediolanie (Włochy) oraz w Tokio (Japonia). W 2011 otworzono sklep flagowy Abercrombie & Fitch w Paryżu, na Polach Elizejskich. W planach marka ma otwarcie sklepu w Chinach. Jednocześnie korporacja kontynuuje zwiększanie swojej obecności w Kanadzie, otwierając tam kolejne sklepy w centrach handlowych.

  • Adidas

    Adidas AG – niemiecka firma produkująca obuwie i odzież sportową, założona w 1924 przez braci Adolfa i Rudolfa Dasslerów jako Gebrüder Dassler Schuhfabrik.

    Nazwa pochodzi od zdrobnienia imienia (Adi) i trzech pierwszych liter nazwiska (Das) założyciela firmy, Adolfa Dasslera[1]. Jest podzielony na trzy części: Adidas Sport, Adidas Classic, Adidas Style. Znakiem firmy Adidas są trzy paski, które są umieszczane na ich produktach np. na ramionach strojów piłkarskich. Poza obuwiem i odzieżą firma produkuje sprzęt sportowy, np. rękawice i piłki.

    źródło https://pl.wikipedia.org/wiki/Adidas

  • Alcott

    Marka Alcott powstała w 1988 roku z zamiarem dostarczenia funkcjonalnych i zawsze aktualnych produktów, w konkurencyjnej cenie dostępnej dla każdego. Ambitny plan „demokratyzacji mody” jest kluczem do sukcesu stworzenia jednej z głównych włoskich marek w tym segmencie rynku. 

    Podzielona została na dwie marki Alcott i Alcott Los Angeles, aktualnie obie są dostępne w sprzedaży detalicznej w sklepach na całym świecie. Oferują niesamowitą mieszankę ceny i wzornictwa, która staje się jeszcze bardziej przyjemna dzięki zakupom w sklepach koncepcyjnych, zaprojektowanych tak aby pamiętać o wszystkich klientach.

    Kolekcje są łatwo rozpoznawalne przez mix różnych trendów złączone ze sobą tak aby utworzyć linię oferującą niesamowity wybór odzieży, zaprojektowana by została pokochana przez kobiety. 

    Strona producenta: www.alcott.eu 

  • Ally

    Ally Fashion is a Sydney-based Australian women's fast fashion retailer. The company commenced operation in 2001 as a wholesaler launching its first store in Macarthur Square, Sydney.[1]

    History

    Founded in 2001, Ally Fashion have over 84 stores across Australia and an online store.[2]

    Ally Fashion won 2014 Belmont Business Winner of Energy Efficiency Award resulting in monthly energy savings of $1,500.[3]

    Products

    Ally Fashion sells women's fashion trend items, dresses, tops, basics, skirts, shorts, denim, outerwear and accessories.

    250px-Ally_Fashion_Store_at_Warnbro.jpg
    Ally Fashion Store at Warnbro

    Stores

    Ally Fashion has currently 84 stores across Queensland, New South Wales, Australian Capital Territory, Victoria, South Australia, Western Australia and Tasmania

  • Anerkjendt

    Każdy z nas ma swoje ulubione ubrania - starsze czy młodsze, zwykle są one mniej lub bardziej znoszone, ale zawsze chętnie zakładane, kiedy tylko chcemy mieć na sobie coś wygodnego i niezobowiązującego. Istnieje spora szansa, że ubrania Anerkjendt staną się dla Ciebie właśnie tego rodzaju swoistym azylem. Marka jest nowa, i to właśnie paradoksalnie stanowi o jej sile. W jej kolekcji ubrań dla mężczyzn podchodzących do życia z dystansem można wyraźnie wyczuć świeże spojrzenie na dawno już ograne schematy, przełamywanie barier związanych z konwenansem i wytyczanie nowego trendu. Odzież, jaką proponują, pełnymi garściami czerpie inspiracje z otaczającej nas natury. Faktury drewna, skóry, wełny i innych naturalnych, od lat użytkowanych elementów składowych ubrań, są przez Anerkjendt często wykorzystywane, niczym niezwykłym nie są także motywy zaczerpnięte z folkloru rdzennych mieszkańców Ameryki Północnej, na przykład indian Navaho. W kolorystyce ubiorów dominuje stonowana paleta, spokojne, ziemiste odcienie, sprytnie osadzone w formie adekwatnej dla mieszkańca miejskiej dżungli.

  • AX PARIS

    Axparis.com is a women’s online fashion website, bringing you the latest in Celebrity & High Street clothing! Shop our collection of women’s clothes, dresses, tops, trousers, skirts, coats, knitwear, shoes & accessories today.

  • Banana Republic

    Jeśli jesteś mężczyzną, który ceni sobie nowoczesność i lubi odkrywać coraz to nowe stylizacje, z pewnością zainteresuje Cię linia odzieżowa Banana Republic dla mężczyzn. Firma Banana Republic powstała w latach 80. dwudziestego wieku w Kalifornii. Została założona przez parę podróżujących po najbardziej egzotycznych zakątkach świata ambitnych projektantów - Mela i Patricię Ziegler, którzy z każdej podróży przywozili ciekawe, oryginalne ubrania bądź materiały. Początkowo większość kolekcji marki często odnosiła się do dalekich podróży i motywów egzotycznych, dziś natomiast marka uważana jest za jednego z najbardziej rozpoznawanych na świecie projektantów lifestylowych. Od roku 1983 firma Banana Republic jest częścią amerykańskiego potentata modowego - firmy GAP. W ofercieBanana Republic dla mężczyznznajdziesz między innymi bluzy, spodnie oraz buty. Wszystkie elementy garderoby projektowane przez markę Banana Republic wykonane są z wysokiej jakości tkanin, przyjaznych środowisku naturalnemu. Ubrania Banana Republic to doskonały wybór dla tych, którzy cenią sobie elegancję, wysoką jakość i niestandardowy styl.

    Banana Republic dla mężczyzn - miejska, nowoczesna estetyka z wyrazistym charakterem

    Banana Republic dla mężczyzn to kwintesencja wielkomiejskiego stylu oraz inspiracja do eksperymentowania z nowymi stylizacjami. Ubrania tej marki to doskonały sposób na podkreślenie swojej unikalnej osobowości. Banana Republic to jedna z najbardziej znanych amerykańskich marek, umiejętnie łącząca klasyczną, zawsze modną elegancję, z odrobiną szalonej ekstrawagancji, która pozwala na podkreślenie charakteru osoby, która ją nosi. Ubrania Banana Republic dla mężczyzn świetnie nadają się na praktycznie każdą okazję, czy to uroczystą kolację, spotkanie z przyjaciółmi, zajęcia na uczelni, bądź do pracy. Pozwalają na tworzenie ciekawych, przyciągających wzrok zestawień modowych. Na uwagę zasługuje oryginalna kolorystyka, na którą składają się zarówno stonowane fasony, jak i szalone, innowacyjne kolory i struktury. Jeśli lubisz nowoczesną amerykańską stylistykę z odrobiną egzotyki, a dodatkowo wysoko cenisz sobie niebanalność i chcesz podkreślić swój charakter, doskonale odnajdziesz się w modnych i zawsze na czasie ubraniach Banana Republic.

  • Baukjen

    Baukjen to londyński brand z duńskimi korzeniami, którego celem jest tworzenie luksusowych i ponadczasowych ubrań dla kobiet. Kreacji, które inspirują, dodają pewności siebie oraz pomagają w zbudowaniu indywidualnego i silnego wizerunku. To marka dla współczesnych, dynamicznie żyjących kobiet.

  • Ben Sherman

    Ben Sherman to brytyjska marka odzieżowa, która powstała w latach 60-tych poprzedniego wieku, a od 2004 roku należy do Oxford Industries. Firma kieruje swoje ubrania, buty i akcesoria głównie do mężczyzn. W swojej ofercie marka posiada garnitury, T-shirty, topy, spodnie, obuwie, akcesoria i wiele innych. Swoją kolekcję kieruje głównie do młodych i dynamicznych mężczyzn, ale każdy wielbiciel dobrego stylu znajdzie w jej asortymencie coś odpowiedniego dla siebie. Marka Ben Sherman szybko zdobyła uznanie celebrytów i aktorów oraz osób z pierwszych stron gazet. W jej ubraniach pojawiają się militarne akcenty, co dodatkowo podkreśla męskość osób ceniących sobie ubrania tej marki. Doskonale skrojone garnitury idealnie nadają się do noszenia na co dzień do pracy podczas biznesowych spotkań jak i w trakcie wieczornych czy weekendowych wyjść z gronie bliskich znajomych. Kolorowe T-shirty z oryginalnymi nadrukami będą doskonałym uzupełnieniem każdej męskiej stylizacji. Oferta marki Ben Sherman to znacznie więcej!

  • Bench

    Zainspirowana modą ulicznych, przeznaczone do własnych 24 godzin życia, Bench stał się międzynarodową sensacją w stylu miejskim i activewear.

    Założona w Wielkiej Brytanii w 1989 roku, a obecnie w ponad 34 krajach w Europie i Ameryce Północnej, oferujemy wysokiej jakości odzież i akcesoria dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Nasze kolekcje są starannie kuratorem, inspirowany kolorami i pokonać miasta.

    Pozostając wiernym naszych skromnych korzeni, stale wymyślania nasz styl, stara się pozostać twórczy i oryginalny, utrzymując nasze kultowe klasyki i wybierając nowe.

    Jeden charakterystyczny fragment naszej linii dziedzictwo, bluzy, ma zasadnicze znaczenie dla naszego DNA marki. Od momentu powstania ponad ćwierć wieku temu, do dziś ta szafa odcinkowych jest nadal obowiązkowa dla wszystkich mieszkańców miasta.

    Jesteśmy przekonani, że każdy z nas ma prawo wpływać na zmiany społeczne. Nawet jeśli `s tylko raz. Nazywamy to "Lovemyhood". To wszystko, co robimy.

  • Bershka

    Bershka – marka odzieżowa powstała w 1998 roku i została stworzona z myślą o młodszych klientach. Podobnie jak Pull&Bear, Zara, Stradivarius, Oysho i Zara Home należy do hiszpańskiej firmy Inditex.

    Obecnie istnieje 910 sklepów w 64 krajach. Charakteryzują się one dużą powierzchnią, przestronnymi wnętrzami i nowoczesnym wystrojem. Jednym z założeń marki jest wykreowanie tychże sklepów na miejsca spotkań ulicznej mody, muzyki i sztuki. Klienci mogą w nich oglądać filmy, słuchać muzyki albo czytać czasopisma.

    Pierwszy salon tej sieci handlowej, na terenie Polski, powstał w listopadzie 2005 roku w katowickim centrum handlowym Silesia City Center. Aktualnie w Polsce jest 56 sklepów tej marki.

  • BIK BOK

    Założona w 1973 roku marka BikBok wyznaczyła sobie prosty cel - przenosić trendy z wybiegów najszybciej, jak się da, w taki sposób, aby każda kobieta mogła się nimi bezpretensjonalnie nacieszyć. Już po niecałym roku ubrania i akcesoria młodej, dynamicznie rozwijającej się marki można było kupić w najsłynniejszych centrach handlowych w Szwecji i Norwegii. Kochały je zarówno nastolatki, jak i ich matki.

    W kolekcjach BikBok znaleźć można było wszystko, o czym pisano na bieżąco w popularnych magazynach o modzie - od hipisowskich jeansów i toreb z frędzlami po krótkie, błyszczące topy - takie, jakie nosiły dziewczyny z zespołu Abba na swoich najgłośniejszych koncertach. Do tego proste swetry, marynarki i sukienki, w których można było pojawić się zarówno w pracy, jak i po godzinach. Dziś BikBok to ponad 200 sklepów w Europie i kilkanaście nowych kolekcji w przeciągu roku - to dwa razy więcej niż to, co pokazywane jest na światowych wybiegach!

  • Blend

    Blend

    Idealnie dopasowane dżinsy, bluzy sportowe ,  T-shirty i dzianiny różne  wszystkie z charakterem 

    Sprawdź Blend styl ulicy

    Blend

    Blend - dla łowców miejskich trendów! Marka Blend została stworzona w 1993 roku w Danii i jest aktualnie sprzedawana w ponad 35 krajach na całym świecie. Firma ta zatrudnia stylistów i projektantów z różnych stron świata, między innymi z Włoch, Francji, Anglii i USA, a wszystko to, aby móc jak najlepiej odzwierciedlać w swoich kolekcjach najnowsze trendy. Ubrania marki Blend są modne, nowoczesne, miejskie, międzynarodowe, a mimo to marka ta pozostaje wierna swoim skandynawskim korzeniom. Z myślą o kobietach Blend stworzył ponadto linię Blend She, która tworzy odważną odzież damską dla pewnych siebie trendsetterek. Marka Blend to szeroka gama produktów od praktycznych kurtek po pełne uroku sukienki, jak równiez świetne akcesoria, które idealnie wykańczają każdy strój. Blend tworzy swoje ubrania przede wszystkim z myślą o osobach otwartych, zdecydowanych i młodych duchem. Lecz Blend to nie tylko odzież. Także obuwie Blend przekonuje do siebie wyjątkową wygodą, komfortem oraz stylowym i modnym wyglądem.

  • Board angels

    board angels

  • Boohoo

    Boohoo jest globalnym ONLINE odzieżowa oferując tysiące stylów poprzek womenswear I Menswear, tak aby wyprzedzić trendy. SHOP naszej szereg Moda damska przedmiotów, w tym sukienki, bluzki, swetry, płaszcze, Onesies, Obuwie, Dodatki. CHCESZ TO - MAMY TO! Uruchamiamy maksymalnie 100 nowych stylów Codziennie więc cokolwiek, czego szukasz, Boohoo JEST 24/7 mody w najlepszym wydaniu.JESTEŚMY USA. JESTEŚMY Boohoo.

  • Calvin Klein

    Calvin Klein to kultowa marka, która powstała pod koniec lat 60tych. Nazwa marki to imię i nazwisko jej utalentowanego założyciela, który przyczynił się do wielu zmian w branży modowej. Czasy świetności marki nastały w latach 90tych, kiedy to stała się jedną z najbardziej wpływowych marek na ówczesnym rynku - nie tylko dzięki swoim wyjątkowym kolekcjom, ale przede wszystkim dzięki słynnym, kontrowersyjnym kampaniom reklamowym perfum CK One z Kate Moss w roli głównej.

    W ofercie Calvin Klein znajdziemy nie tylko odzież damską i męską, ale także bieliznę, różnego rodzaju akcesoria, perfumy i elementy wystroju wnętrz.

    Projekty marki to przede wszystkim minimalizm – czysta forma i stonowana paleta kolorystyczna oraz idea polegająca na podkreślaniu naturalnego piękna każdego człowieka.

  • Cecil Gee

    Firma została założona w Londynie Charing Cross Road, Cecil Gee, który szybko objawił się jako jeden z najbardziej innowacyjnych mężczyzn kraju DAMSKA specjalisty. Sukces po sukces z koszulką żakiet w 1930 roku, a później z "garnitur demob" dla powracających żołnierzy II wojny światowej. Kolejny sukces Cecil Gee przyszedł w 1950 roku, kiedy uznano, że poprzez import tkanin, był w stanie zapewnić garnitury, które mogą być bardziej lekki, wygodny i wszechstronny. Wśród markami wprowadzone na rynek w Wielkiej Brytanii były Canali i Brioni, ten ostatni był twórca James Bond Kolorze wkrótce się sławy. sklepy Cecil Gee były charakterystycznym całej kultury pop 60s, zapewniając świetny brytyjski projekt innowacyjny, bardzo ważną częścią sceny Kings Road.

  • Converse

    HISTORIA

    Some Things About Converse

    Każdy z nas ma swoją historię, zapis rzeczy, które udało mu się osiągnąć, z których jest dumny. Lubimy opowiadać własne historie, bo one pokazują kim jesteśmy i nierzadko mają spory wpływ na nasze dalsze losy. Wszyscy lubimy słuchać ciekawych opowieści, oto nasza:

    Początek

    U podstaw firmy stworzonej w 1908 roku przez Marquisa Converse’a leżała niezależność. Przecieranie nowych szlaków i wyznaczanie trendów było mottem założyciela. Już w pierwszych katalogach produktowych Converse podkreślał, że nie będzie naśladował innych firm. To my jako pierwsi dostrzegliśmy potencjał w mało popularnym sporcie – koszykówce. I choć na samym początku produkowaliśmy opony, nie baliśmy się postawić wszystkiego na jedną kartę. Przestawienie produkcji na sportowe buty z charakterystyczną gumową podeszwą zdecydowanie nam się opłaciło.

    1918-1928

    Nikt już nie pamięta kiedy dokładnie i jakim sposobem w firmie znalazł się Chuck Taylor. Jedno jest pewne, Chuck uwielbiał koszykówkę i najbardziej na świecie pragnąć zarazić miłością do tego sportu innych. A że koszykówka była bliska także nam, współpraca z zawodnikiem The Akron Firestone i The Buffalo Germans była nieunikniona. Do dziś kultowy model All Star jest sygnowany właśnie nazwiskiem tego zawodnika.

    1928-1938

    Pomiędzy jednymi rozgrywanymi mistrzostwami a drugimi, do grona miłośników naszych produktów dołączył Jack Purcell, kanadyjska gwiazda badmintona. To za jego sprawą powstała kolekcja butów z charakterystycznym uśmiechem na czubku i narodził się „style with a smile”.

    1938-1948

    Trudne czasy drugiej wojny światowej wymusiły zmianę profilu naszej produkcji. W asortymencie pojawiły się produkty dla wojska m.in. buty dla pilotów, odzież ochronna czy skafandry.

    1948-1958

    Nie ma takiego wydarzenia w światowej historii, które ucieszyło nas bardziej niż narodziny rock & rolla. Prawdziwy, głośny, brudny i nieprzewidywalny porwał za sobą tłumy a nam szalenie przypadł do gustu. Skórzane kurtki, wytarte dżinsy i trampki do kostki stały się od tej pory nierozłączne.

    1958-1968

    Burzliwe czasy, dekada zmian, w której koszykówka i rock & roll zyskały na popularności. Nasze legendarne trampki Chuck Taylor All Star po raz pierwszy pojawiły się w wielu różnych kolorach.

    1968-1978

    Zmiany są naturalne dlatego w okolicach 1974 roku wprowadziliśmy nowy model. Zamszowa wersja z charakterystyczną dużą gwiazdą z boku była początkowo przeznaczona dla koszykarzy. Model miał jednak w sobie to coś, co zafascynowało całe pokolenie buntowników.  Chwilę później, w 1976 mocne wejście miał inny model butów do koszykówki – Pro Leather.

    1978-1988

    Niezaprzeczalnie przez całe lata 80. i 90. ulubionym butem profesjonalnych zawodników, licealistów i studentów był model Weapon. Twarzami naszej kampanii „Choose Your Weapon” byli dwaj odwieczni rywale: Larry Bird i Magic Johnson.

    1988-1998

    To były dobre lata. Larry Johnson został “Grandmamą”,  my podjęliśmy kolejną próbę stworzenia czegoś niezwykłego. I znów się udało! Model All Star 2000 był hitem lat 90, co potwierdził milion zadowolonych z jego zakupu klientów.

    1998-2008

    Bogatsi o doświadczenia i dumni ze swojego dziedzictwa weszliśmy w XXI wiek. I choć wiele rzeczy się zmieniło, w dalszym ciągu kibicujemy tym, którzy chcą zmienić świat, wspieramy niepokornych twórców i identyfikujemy się z pozytywnymi buntownikami.

     

    Myślicie, że to koniec? Najlepsze opowieści to te z otwartym zakończeniem. Nasza przygoda trwa.

    źródło www.converse.pl

  • Country Road

    O NAS

    Country Road, jesteśmy pasjonatami tworzenia po prostu piękny towar przeznaczony do refleksji autentycznie australijski sposób życia.

    Angażujemy się w doskonałej jakości i wartości. Nasza reputacja jest zbudowana na pozyskiwanie najlepszych materiałów bardzo, że świat ma do zaoferowania, co pozwala nam połączyć top trendy wzornicze z naszego podpisu grzywny krawiectwo i dbałością o szczegóły.

    Z pracy na weekend, od codziennych Essentials do pożądanych aspiracji kawałki, stoi Country Road na naturalnej prostoty z miłej, spontanicznego stylu.

    CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ NA TEMAT COUNTRY ROAD?

    Poznaj dziedzictwo i przyszłość Country Road jest z naszym nowym historii marki. To ciągle ewoluującym snapshot naszych kampanii, projektów specjalnych i filmów kultowych, trwającą ponad 40 lat nowoczesnym stylu.

  • Crosshatch

    Crosshatch denim is hardy, full of character and always on-trend – traits reflected by the Crosshatch brand, which has become one of the UK’s leading denim and street style labels. Born of humble Mancunian roots in the year 2000, Crosshatch started life as a denim and t-shirt brand setting itself apart from the crowd with illustrative graphics, a bold use of colour and innovative denim styling. Within mere months, the brand became a major player within independent and key national retailers alike.

    Since those early days we've grown year-on-year and can now be found on every major UK High Street, across European shopping malls and even distributed across the Southern Hemisphere – from Jo’burg to Sydney!

    Crosshatch prides itself in keeping close to its roots as well as the values and experiences of its core consumers - patrons of Manchester’s world-famous club, rock and dance scenes. In fact, our home's vibrant youth culture has continually informed and influenced our output as it has grown in size and reputation over the years. As testament to this, our head office and showrooms remain in the heart of the city - where the team still likes to work hard and play hard!

    The Crosshatch customer wants originality, casual style, value for money & authenticity and get all of these things and more each time they return. Our growth around the world speaks for itself – we deliver exactly what we say we're capable of delivering. 

    Crosshatch garments are exceptional; encompassing innovative attention to detail, bold colour palettes and cutting-edge slogans in order to distinguish themselves within the hazy and oversaturated backdrop of modern menswear. 

    Over the years we have of course attracted many imitators, all trying to ride on the back of our success. Though flattered, we've always prioritised our ability to remain at the head of the pack - a feat we achieve time and time again by staying true to our unique brand ethos at each step of our process. 

    Crosshatch is a brand with sheer enjoyment at its core. We enjoy creating it – our customers enjoy wearing it. The future for Crosshatch is brighter than ever – we maintain our 15-20% year-on-year growth globally and look forward to welcoming new customers to the brand each and every day.

  • Daniel Hechter

    Mało kto wie, że powstanie stylu tak zwanej "sportowej elegancji" moglibyśmy przypisać jednej osobie.Daniel Hechter to właśnie jego możemy posądzić o stworzenie, tego jakże cenionego przez nas stylu, łączącego bezdyskusyjnie piękną, elegancką francuską modę ze sportowym zacięciem. Bez odważnego kroku tego francuskiego projektanta nie moglibyśmy cieszyć się stylem, który jednocześnie byłby elegancki, a zarazem sportowy. Najważniejsze dla nas powoli staje się to by nie dość wyglądać elegancko, ale również swobodnie. To Daniel Hechter stworzył markę, która sama w sobie jest marką ekskluzywną, bo pochodzącą z centrum światowej mody, ale jednocześnie stworzył filozofię noszenia swojej odzieży w taki sposób by każdy ruch był nieskrępowany, czego tak bardzo brakuje w oficjalnym stylu.Kardigany, koszule z długim rękawem, koszulki polo, wreszcie buty ze sportowym zacięciem i elegancka wygodna bielizna, to niektóre tylko elementy Twojej garderoby proponowane przez markę Daniel Hechter. Wszystkie kolekcje tej marki cechuje umiejętne połączenie sportu, który jest symbolem pracy nad sobą i dążenia do doskonałości z piękną elegancką i szykowną modą europejską, którą również cechuje dążenie do ideału.

  • Denim Co

    PRIMARK

    DENIM CO BRAND IDENTITY

    Nowy branding dla zakresu Denim Co. koncentruje się na czystej, autentycznej podejścia denim. Malowana ręcznie logo przypomina tradycyjny denim signage, wieku i wyblakły autentyczności, podczas gdy fotografia pasuje ponadto przyczynia się do poczucia autentycznej marki denim.Miejsce docelowe denim jest tworzony w sklepie w obrębie każdego działu wykorzystaniem POS i zamontować prowadnice.Odważne kolory są stosowane obok fotografii pasuje do pomocy Marka navigation.The siedzi naprzeciwko męskie, damskie i dzieci działów tak biletowy jest utrzymywana na wszystkich.

  • Diesel

    Diesel SpA jest włoskim firma odzieżowa detaliczny, z siedzibą w Breganze , Włochy. [3] Sprzedaje denim i inne części garderoby oraz dodatki. Linia odzieży ma dwa różne marki: Diesel i Diesel Black Gold. Istnieje również linia dla dzieci, zwany Diesel Kid. Firma znana jest ze swoich surrealistycznych kampaniach reklamowych. Od 2013 roku dyrektorem kreatywnym została Nicola Formichetti . [2] [4]

    https://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_(brand)

  • Disney

    The Walt Disney Company (krócej Disney) – największa na świecie korporacja mediowa[3] założona 16 października 1923 w Burbanku przez braci Walta i Roya Disneyów, jako małe studio animacyjne pod nazwą Disney Brothers Cartoon Studio. W 2008 roku przychody firmy uplasowały ją na pierwszym miejscu wśród wszystkich korporacji mediowych świata wyprzedzając dotychczasowego lidera, TimeWarner Company.

    Jej obecna wartość kapitałowa szacowana jest na ponad 40 mld dolarów USD (stan na 2011 rok). Firma zatrudnia łącznie około 180 tysięcy pracowników na całym świecie. Od 2000 szefem (ang. CEO), a od 2005 roku również prezydentem koncernu, jest Robert Iger[potrzebny przypis].

    Najważniejszą i najstarszą częścią koncernu, zajmującą się produkcją kinematograficzną (filmów i seriali) jest holding Walt Disney Studio Entertainment składający się z Walt Disney Motion Pictures Group, Disney Music Group i innych mniejszych przedsiębiorstw.

    Firma jest znana z produktów filmowych, Walt Disney Motion Pictures Group, a dziś jedną z największych i najbardziej znanych wytwórni w Hollywood. Disney jest również właścicielem i operatorem sieci transmisji telewizyjnej ABC, sieci telewizji kablowych, takich jak Disney Channel, ESPN i ABC Family, publikacje, merchandising, teatru i podziałów, jest właścicielem i ma licencje do 14 parków rozrywki na całym świecie. Oficjalną maskotką korporacji jest Myszka Miki.

    30 października 2012 roku korporacja zakupiła wytwórnię Lucasfilm i zapowiedziała, że w 2015 roku ukaże się siódmy epizod Gwiezdnych wojen, a także kolejne filmy w późniejszych latach[4][5].

  • DKNY

    DKNY Premium w second hand online

    Ubrania i dodatki sygnowane nazwiskiem Donny Karan od lat cieszą się uznaniem wśród kobiet pragnących podążać za najnowszymi trendami w modzie. Marka DKNY to młodsze dziecko popularnej amerykańskiej projektantki, tworzącej w Nowym Jorku i inspirującej się niepowtarzalnym klimatem tego miasta. Tajemniczy skrót DKNY łatwo rozszyfrować: stanowi połączenie inicjałów twórczyni marki i nazwy miasta, którego stała się symbolem. W świecie mody ubrania z tym logiem kojarzone są ze swobodnym stylem nowojorskim ulic przemawiającym do ludzi młodych duchem i pragnących cieszyć się wyrazistym stylem miejskim. Odzwierciedlają charakter tego miasta: odważny, bezkompromisowy i nowoczesny. Pierwotnie ubrania z kolekcji DKNY były skierowane do młodych ludzi w wieku córki Donny Karan marzących o modnych i oryginalnych strojach na każdy dzień. Obecnie w kolekcji tej marki znajdują się niezwykle popularnie linie ubrań i butów dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku. Nie liczy się metryka - liczy się miłość do mody.

    wieszakshop wieszak shop wieszakshop.pl

    Ciucholand online

  • Dolce & Gabbana

    Dolce & Gabbana S.r.l. (ˈdoltʃe e ɡabˈbaːna) – włoski dom mody, założony przez Domenico Dolce i Stefano Gabbana w 1985 roku we Włoszech.

    Ubrania Dolce & Gabbana noszą m.in. Victoria BeckhamMadonna oraz Johnny Depp. Firma produkuje także kosmetyki i perfumy. Sygnowana logo D&G tańsza, młodzieżowa linia oraz Dolce & Gabbana reprezentująca stroje ekskluzywne. Wynikiem współpracy z Motorolą jest telefon Motorola V3i Dolce&Gabbana a z Sony Ericsson - Jalou(F100) Dolce&Gabbana Edition.

  • Dorothy Perkins

    Dorothy Perkins jest międzynarodową damska odzieżowa z siedzibą w Zjednoczonym Królestwie . Skierowane przede wszystkim do 25- do 35-letnich kobiet, Dorothy Perkins sprzedaje zarówno własną gamę ubrań i markowych mody. Dorothy Perkins jest częścią grupy Arcadia, który jest kontrolowany przez sir Philipa Greena .

    https://en.wikipedia.org/wiki/Dorothy_Perkins

  • Eden Park

    Franck Mesnel (born 30 June 1961, Neuilly-sur-Seine) is a former French rugby union footballer. He played as a fly-half and as a centre. He is the founder of the French rugby and leisure clothing brand Eden Park.

    The company was founded in 1987 and is named after the stadium in New Zealand where that year France lost the first rugby union World Cup final.

    Mesnel played for Saint-Germain-en-Laye (1980/81-1985/86) and for Racing Club de France (1986/87-1996/97). He won the title of the French Top 14, in 1990, and finished second in 1987.

    He had 56 caps for France, from 1986 to 1995, scoring eight tries and three drop goals, 41 points in aggregate. He won the Five Nations four times, first with a Grand Slam, in 1987, then in 1988, tied with Wales, 1989 and 1993. Mesnel also played in three Rugby World Cup finals, in 1987, being vice-champion, 1991 and 1995, always without scoring. He also played for the English invitational team, the Barbarian F.C., alongside fellow French international Jean-Baptiste Lafond.

    After ending his player career, he became a sports commentator.

  • Esmara

    Esmara

  • Esprit

    Esprit - prawie każda kobieta zna tę markę. I nic w tym dziwnego. To dziś jedna z najpopularniejszych i najbardziej znanych marek odzieżowych na świecie oferująca ubrania dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Esprit to także odzież sportowa i obuwie. Ubrania Espritcharakteryzują się stylowym oraz inspirującym wyglądem. Główna linia ubrań Esprit to po prostu wspaniałe ciuchy i to do tego w świetnych cenach, które pasują do wszystkich okazji. Znajdziesz tu wszystko czego potrzebujesz. Marka ta została założona w 1968 roku przez Douglasa Tompkinsa i jego żonę w słonecznym San Francisco. Popularność, którą zdobyła zawdzięcza zawsze trzymanym standardom jakości oraz tym, że w każdej nowej kolekcji możemy znaleźć unikalne i inspirujące ubrania. Esprit to też wiele innych interesujących linii jak na przykład Esprit Collection, oferująca bardziejekskluzywne i eleganckie propozycje, Esprit Maternity - dla przyszłych mam lub Esprit Sport specjalizująca się w stylowych ubraniach sportowych. Odzież Esprit, którą możesz już dziś kupić na Zalando.pl to symbol jakości i doskonałej marki.

  • EWM "Edinburgh Woollen Mill"

    The company was founded in 1946 by Drew Stevenson as the Langholm Dyeing and Finishing Company, dyeing wool yarn to order. His eldest son, David, until recently the chairman of the EWM Group, opened the first retail store in Randolph Place, Edinburgh, in 1970. In 1972, the first English store was opened in Carlisle.

    Having been owned by several equity holdings over the previous decade the company was bought out by the newly formed EWM Group and was then subject to a secondary, management takeover in 2002, led by the current chief executive, Phillip Day.

    In 2011, the group bought Jane Norman out of administration, having bought Ponden Mills, and merged it with 80 stores bought from the collapsed Rosebys home furnishings store to create Ponden Home.

    On 22 February 2012, it was announced that EWM had purchased the Peacocks clothing retail brand along with 388 stores and concessions, its headquarters and logistics functions.[2][3]Although over 200 stores were not acquired at this time, the chain has embarked on a programme of expansion since.

    In 2016 EWM purchased the Austin Reed brand, the British fashion retailer founded in 1900,

    EWM placed Jane Norman into administration in June 2014, but retained the brand and stock to sell as an online-only business.[4]

  • F&F

    F&F jest międzynarodową marką odzieżową, której oferta jest rozwijana zawsze z myślą o Klientach. Swoje korzenie ma w Wielkiej Brytanii, gdzie jest dostępna od roku 2000. Pierwsze sukcesy marka osiągała równolegle w Irlandii.

    W 2008 roku odzież F&F trafiła również do Czech, Słowacji, Węgier i Polski, a dwa lata później do Malezji, Tajlandii, Korei Południowej, Chin oraz Turcji. Obecnie F&F jest już prawdziwie globalną marką, obecną w 11 krajach i w ponad 2000 sklepów. 700 z nich znajduje się na terenie Europy Centralnej i Turcji.

    Tworząc ofertę F&F stale dążymy do zapewnienia najwyższych standardów jakości w możliwie najkorzystniejszych cenach. W Europie konkurencyjne ceny możemy osiągać dzięki wspólnym zamówieniom dla rynków Wielkiej Brytanii i Europy Centralnej, oraz bardzo dobrym stosunkom z dostawcami, na które pracowaliśmy wiele lat.

    F&F to szeroki wybór codziennej i formalnej odzieży oraz obuwia dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Naszym celem jest oferowanie dobrej jakości, modnych ubrań dla każdego. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów rozwinęliśmy rodzinę F&F o dodatkowe marki: F&F Black - garnitury, F&F Blue - jeansy, F&F True - modna odzież w rozmiarach 46-56, F&F Basics - podstawowe elementy garderoby w wyjątkowo korzystnych cenach, oraz F&F Baby i F&F Kids - codzienne i eleganckie ubrania dla niemowląt i dzieci w wieku 1-15 lat.

    Nasze ubrania są projektowane wyłącznie przez zespół specjalistów z Wielkiej Brytanii, którzy tworząc każdą kolekcję czerpią inspiracje z najnowszych światowych trendów w modzie. Wszystkie zamówienia brytyjskiego zespołu realizowane są z ogromną troską o etyczną produkcję. Oznacza to, że kolekcje F&F powstają wyłącznie w fabrykach, które uzyskały pozytywną ocenę niezależnych kontrolerów. Jeśli to tylko możliwe, zamawiamy odzież u producentów z kraju, w którym ma ona trafić do sprzedaży.

    Od wszystkich firm realizujących zamówienia dla F&F wymagamy zapewnienia warunków pracy określonych w kodeksie Etycznej Inicjatywy Handlowej (ETI). Dobrze znamy naszych dostawców i wspólnie pracujemy nad utrzymaniem wysokich standardów. Zanim rozpoczniemy współpracę z nowym przedsiębiorstwem, korzystamy z opinii niezależnych audytorów. Jeżeli zawiera ona jakiekolwiek zastrzeżenia, wspieramy przedsiębiorstwo w działaniach zmierzających do ich usunięcia. Nie zezwalamy również na podzlecanie produkcji nieznanym firmom.

    Oferta F&F jest dostępna wyłącznie w hipermarketach Tesco, ale od niedawna również w trzech samodzielnych salonach F&F Store. Pierwszy został otwarty w 2010 roku w prestiżowym centrum handlowym Palladium w czeskiej Pradze. W reakcji na fantastyczne opinie klientów, rok później otworzyliśmy kolejny sklep w centrum handlowym Olympia w Brnie (Czechy). Polscy klienci od marca 2012 roku mają również możliwość kupowania kolekcji F&F w trzecim już, nowo otwartym salonie, w centrum handlowym Blue City w Warszawie. Sklepy w Palladium i Blue City posiadają w ofercie kolekcje damską i męską, a F&F Store w Olympii także odzież dziecięcą.

    F&F - wiodąca światowa marka oferująca przystępną modę dla każdego

Pokazuje 1 - 36 z 144 elementów