Marki Istnieje 192 marek

na stronie
  • Comma

    W 1993 roku powstała niemiecka marka odzieżowa Comma, wzbogacając rynek wysokojakościową odzieżą damską. Firma odnosiła wielkie sukcesy i szybko rozprzestrzeniła się na kraje europejskie, dotarła między innymi do Brukseli, Skandynawii i oczywiście do Polski. Jest znana jako producent ubrań z najwyższej półki. Przoduje w nowatorskich kierunkach mody i nigdy nie wypada z jej obiegu. Wybierać jej ubrania, to wybierać nietuzinkowe i oryginalne formy wyrazu. To rezygnować z nudy, monotonii i rutyny. To otwierać się na najświeższe powiewy mody. Tuniki, sukienki i bluzki Comma, to mistrzowski kunszt ubranej w dzianinę kobiecości. Są niezwykłe. Kolorowe, barwne, oryginalne. Zakładając, którą z tych niecodziennych kreacji będziesz odróżniała się od otoczenia w sposób kreatywny i pozytywny. Podkreślisz swoją niebanalną osobowość i indywidualny charakter. Wzbudzisz tęsknotę za pięknem tak potrzebnym w szarej codzienności. Nim zdołasz się obejrzeć wyznaczysz nowe, nieodkryte dotąd szlaki w swoim otoczeniu. Koleżanki pójdą w ślad za Tobą i rozpoczną poszukiwania nowych możliwości wyrazu. Bo przecież taka jesteś - inspirująca i odważna.

  • Converse

    Converse były pierwszymi butami do koszykówki, które pojawiły się na boisku w 1917 roku. Obecnie w całości firma zależna jest od koncernu Nike

    Każdy z nas ma swoją historię, zapis rzeczy, które udało mu się osiągnąć, z których jest dumny. Lubimy opowiadać własne historie, bo one pokazują kim jesteśmy i nierzadko mają spory wpływ na nasze dalsze losy. Wszyscy lubimy słuchać ciekawych opowieści, oto nasza:

  • Daniel Wellington

    Marka Daniel Wellington to szwedzki producent stylowych i uniwersalnych zegarków. Zegarki z logo DW doskonale wpisują się w styl nowoczesnych kobiet.

  • Denim Co

    PRIMARK

    DENIM CO BRAND IDENTITY

    Nowy branding dla zakresu Denim Co. koncentruje się na czystej, autentycznej podejścia denim. Malowana ręcznie logo przypomina tradycyjny denim signage, wieku i wyblakły autentyczności, podczas gdy fotografia pasuje ponadto przyczynia się do poczucia autentycznej marki denim.Miejsce docelowe denim jest tworzony w sklepie w obrębie każdego działu wykorzystaniem POS i zamontować prowadnice.Odważne kolory są stosowane obok fotografii pasuje do pomocy Marka navigation.The siedzi naprzeciwko męskie, damskie i dzieci działów tak biletowy jest utrzymywana na wszystkich.

  • Dickies

    Dickies powstał w 1920 roku w Ameryce i do dziś zachowuje poczucie ciężko pracującego ducha amerykańskiego. Trwała jakość i poczucie dumy sprawiły , że Dickies stała się nie tylko podstawową marką odzieży roboczej, ale również niezbędna w szafach mężczyzn na całym świecie.

    Dickies - stworzony do pracy

    Zszywki z koszulki polo i koszulki do podstawowych, praktycznych spodni cargo i butów ze stalowymi noskami, Dickies szczyci się zapewnieniem najwyższej jakości odzieży roboczej. Od budów po pola uprawne i wędrówki górskie, marka produkuje najwyższej klasy sprzęt, na którym można polegać, z dobrze znaną nazwą w branży. Dickies to marka dla ciężko pracujących pracowników, wykorzystująca wysokiej jakości tkaniny i wysokiej klasy konstrukcję.

  • Diesel

    Lubisz eksperymentować z modą, ale masz też sentyment do klasyki?

    Diesel Outlet jest włoskim firma odzieżowa detaliczny, z siedzibą w Breganze , Włochy. [3] Sprzedaje denim i inne części garderoby oraz dodatki. Linia odzieży ma dwa różne marki: Diesel i Diesel Black Gold. Istnieje również linia dla dzieci, zwany Diesel Kid. Firma znana jest ze swoich surrealistycznych kampaniach reklamowych. Od 2013 roku dyrektorem kreatywnym została Nicola Formichetti . [2] [4]

    https://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_(brand)

  • Disney

    The Walt Disney Company (krócej Disney) – największa na świecie korporacja mediowa[3] założona 16 października 1923 w Burbanku przez braci Walta i Roya Disneyów, jako małe studio animacyjne pod nazwą Disney Brothers Cartoon Studio. W 2008 roku przychody firmy uplasowały ją na pierwszym miejscu wśród wszystkich korporacji mediowych świata wyprzedzając dotychczasowego lidera, TimeWarner Company.

    Jej obecna wartość kapitałowa szacowana jest na ponad 40 mld dolarów USD (stan na 2011 rok). Firma zatrudnia łącznie około 180 tysięcy pracowników na całym świecie. Od 2000 szefem (ang. CEO), a od 2005 roku również prezydentem koncernu, jest Robert Iger[potrzebny przypis].

    Najważniejszą i najstarszą częścią koncernu, zajmującą się produkcją kinematograficzną (filmów i seriali) jest holding Walt Disney Studio Entertainment składający się z Walt Disney Motion Pictures Group, Disney Music Group i innych mniejszych przedsiębiorstw.

    Firma jest znana z produktów filmowych, Walt Disney Motion Pictures Group, a dziś jedną z największych i najbardziej znanych wytwórni w Hollywood. Disney jest również właścicielem i operatorem sieci transmisji telewizyjnej ABC, sieci telewizji kablowych, takich jak Disney Channel, ESPN i ABC Family, publikacje, merchandising, teatru i podziałów, jest właścicielem i ma licencje do 14 parków rozrywki na całym świecie. Oficjalną maskotką korporacji jest Myszka Miki.

    30 października 2012 roku korporacja zakupiła wytwórnię Lucasfilm i zapowiedziała, że w 2015 roku ukaże się siódmy epizod Gwiezdnych wojen, a także kolejne filmy w późniejszych latach[4][5].

  • DKNY

    DKNY Premium w second hand online

    Ubrania i dodatki sygnowane nazwiskiem Donny Karan od lat cieszą się uznaniem wśród kobiet pragnących podążać za najnowszymi trendami w modzie. Marka DKNY to młodsze dziecko popularnej amerykańskiej projektantki, tworzącej w Nowym Jorku i inspirującej się niepowtarzalnym klimatem tego miasta. Tajemniczy skrót DKNY łatwo rozszyfrować: stanowi połączenie inicjałów twórczyni marki i nazwy miasta, którego stała się symbolem. W świecie mody ubrania z tym logiem kojarzone są ze swobodnym stylem nowojorskim ulic przemawiającym do ludzi młodych duchem i pragnących cieszyć się wyrazistym stylem miejskim. Odzwierciedlają charakter tego miasta: odważny, bezkompromisowy i nowoczesny. Pierwotnie ubrania z kolekcji DKNY były skierowane do młodych ludzi w wieku córki Donny Karan marzących o modnych i oryginalnych strojach na każdy dzień. Obecnie w kolekcji tej marki znajdują się niezwykle popularnie linie ubrań i butów dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku. Nie liczy się metryka - liczy się miłość do mody.

    wieszakshop wieszak shop wieszakshop.pl

    Ciucholand online

  • Dolce Gabbana

    Dolce & Gabbana S.r.l. (ˈdoltʃe e ɡabˈbaːna) – włoski dom mody, założony przez Domenico Dolce i Stefano Gabbana w 1985 roku we Włoszech.

    Ubrania Dolce & Gabbana noszą m.in. Victoria BeckhamMadonna oraz Johnny Depp. Firma produkuje także kosmetyki i perfumy. Sygnowana logo D&G tańsza, młodzieżowa linia oraz Dolce & Gabbana reprezentująca stroje ekskluzywne. Wynikiem współpracy z Motorolą jest telefon Motorola V3i Dolce&Gabbana a z Sony Ericsson - Jalou(F100) Dolce&Gabbana Edition.

  • Dorothy Perkins

    Dorothy Perkins jest międzynarodową damska odzieżowa z siedzibą w Zjednoczonym Królestwie . Skierowane przede wszystkim do 25- do 35-letnich kobiet, Dorothy Perkins sprzedaje zarówno własną gamę ubrań i markowych mody. Dorothy Perkins jest częścią grupy Arcadia, który jest kontrolowany przez sir Philipa Greena .

    https://en.wikipedia.org/wiki/Dorothy_Perkins

  • Dsquared2

    Dsquared2 – marka odzieży wykreowana przez braci bliźniaków Deana i Dana Catenów[1].

    Bracia urodzili się w 1964 w Toronto. W 1983 przeprowadzili się do Nowego Jorku, gdzie w Parsons The New School for Design studiowali jeden semestr. Następnie wrócili do Kanady i w roku 1986 jako DEanDAN zaprezentowali swoją pierwszą kolekcję damską. W 1988 zostali zatrudnieni w Ports International[2] (obecnie Ports 1961). W 1991 przeprowadzili się do Mediolanu. Pracowali jako projektanci dla Gianniego Versacego i Diesla, który wypromował ich własną markę. Zadebiutowali w 1995 autorską kolekcją męską[1], a ich pierwsza kolekcja damska pokazana została w lutym 2003[1].

    Dsquared2 prezentuje zarówno kolekcje prêt-à-porter, jak i widowiskowe kreacje na zamówienie gwiazd muzyki (m.in. MadonnaBritney SpearsRicky MartinNicolas CageLenny Kravitz), filmu oraz sportu. Bracia zaprojektowali stroje dla piłkarzy Juventusu[1] oraz limitowaną kolekcję butów na Igrzyska Olimpijskie w Atenach. Dsquared2 to także marka perfum (zapachy „She wood” i „He wood”).

    W 2007 w Mediolanie otwarto firmowy butik Dsquared2. Ubrania tej marki można kupić także w butikach w SingapurzeDubajuCannesHongkonguStambule i Kijowie[3].

  • Ellesse

    Styl sportowy z domieszkami szykownego casualu od zawsze był twoim ulubionym? Odzież męska z Ellesse przyjemnie cię więc zaskoczy swoimi interesującymi fasonami oraz bezpretensjonalną elegancją, która jest świetnym wyborem na co dzień.

    Odzież męska z Ellesse outlet , czyli sport fashion w dobrym stylu

    Kolekcja ubrań Ellesse obejmuje między innymi bluzy, koszulki, spodnie i T-shirty, które świetnie sprawdzą się podczas treningu, ale równie dobrze będą wyglądać jako jeden z elementów casualowych stylizacji na co dzień. Melanżowe, szare T-shirty z bawełny będą zawsze znakomitym dodatkiem do jeansów, podobnie zresztą jak sportowe kurtki przejściowe w uniwersalnych barwach. Zapinane na suwak i przylegające do ciała modele ze stojącym kołnierzem zapewnią ci pełen komfort i stylowy look. Inną opcją są lekko ocieplane kurtki w wielu barwach, z wygodnym ściąganym kapturem i dużą praktyczną kieszenią z przodu. Projektanci Ellesse nie zapominają także o komfortowych spodniach treningowych loose fit z dżerseju, które uprzyjemnią ci codzienną sesję joggingu dzięki materiałom najlepszej jakości i prostemu krojowi.

    Odzież męska z Ellesse - stylowo od stóp do głów

    Trójkolorowe T-shirty czy bluzy z kapturem z dużym logo marki najlepiej będą prezentować się w towarzystwie jednolitego dołu o fasonie tapered leg i wygodnych butów sportowych. Jednolite koszulki oraz klasyczne koszulki polo będą tworzyć harmonijną całość w zestawieniu nie tylko ze spodniami treningowymi, ale także z jeansami straight leg w kolorze granatowym. Rozpinane bluzy w chłodnych odcieniach noś do jednobarwnych koszulek i melanżowych, szarych spodni dresowych. Z kolei wielokolorowe kurtki z kieszenią z przodu doskonale współgrają z przetartymi szortami oraz jasnoniebieskimi spodniami. Bawełniane koszulki bez rękawów i z głęboko wyciętym dekoltem przypadną do gustu przede wszystkim zagorzałym fanom koszykówki ze względu na swój charakterystyczny krój. Noś je w połączeniu z krótkimi spodenkami treningowymi w szarej tonacji.

  • Emily van den Bergh

    Kolorowe koszule marki Emily van den Bergh

    Koszule Emily van den Bergh wykonane są z pięknie zdobionych tkanin, które na myśl przywodzą ciepło lata i świeżość jesieni. Ich znakiem charakterystycznym są orientalne i kwieciste wzory. Koszule te mają tak wyraziste wzory zarówno w wersji dla kobiet jak i dla mężczyzn. Niektóre wśród kwiatów i kolorowych plam mają ukryte zaskakujące nadruki, przedstawiające np. jelenie. W ofercie sklepu internetowego Wieszakshop.pl znaleźć można koszule marki Emily van den Bergh z długim rękawem, które doskonale sprawdzą się na co dzień do pracy w połączeniu z eleganckimi spodniami, jak i z dżinsami, jak i na wieczorne wyjście, jeśli dodamy do bluzki np. elegancki naszyjnik lub założymy kolczyki - w przypadku kobiet. Mężczyźni spokojnie mogą łączyć koszule Emily van den Bergh z marynarkami. Spróbuj zakupów w sklepie Wieszakshop.pl - nie pożałujesz

  • Emporio Armani

    Giorgio Armani S.p.A. – włoski dom mody, założony przez Giorgio Armaniego oraz jego partnera Sergio Galeotti 24 lipca 1975 roku we Włoszech[1]. Główne jego marki to: Giorgio Armani, Emporio Armani, Armani Collezioni, Armani Jeans, Giorgio Armani Privé, EA7, Armani Junior, Giorgio Armani beauty, Armani Casa, Armani Hotels & Resorts, Armani Exchange, Armani Dolci, Armani Fiori oraz Armani Ristorante[2

  • Esprit

    Esprit - prawie każda kobieta zna tę markę. I nic w tym dziwnego. To dziś jedna z najpopularniejszych i najbardziej znanych marek odzieżowych na świecie oferująca ubrania dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Esprit to także odzież sportowa i obuwie. Ubrania Espritcharakteryzują się stylowym oraz inspirującym wyglądem. Główna linia ubrań Esprit to po prostu wspaniałe ciuchy i to do tego w świetnych cenach, które pasują do wszystkich okazji. Znajdziesz tu wszystko czego potrzebujesz. Marka ta została założona w 1968 roku przez Douglasa Tompkinsa i jego żonę w słonecznym San Francisco. Popularność, którą zdobyła zawdzięcza zawsze trzymanym standardom jakości oraz tym, że w każdej nowej kolekcji możemy znaleźć unikalne i inspirujące ubrania. Esprit to też wiele innych interesujących linii jak na przykład Esprit Collection, oferująca bardziejekskluzywne i eleganckie propozycje, Esprit Maternity - dla przyszłych mam lub Esprit Sport specjalizująca się w stylowych ubraniach sportowych. Odzież Esprit, którą możesz już dziś kupić na Zalando.pl to symbol jakości i doskonałej marki.

  • Even&Odd

    Even&Odd – nowa marka dla nowoczesnych , pełnych energii oraz lubujących się w berlińskim stylu dziewczyn. Marka ta, stworzona w jednej z europejskich stolic mody - Berlinie, proponuje oryginalne oraz niepowtarzalne ubrania w stylu urban. Kolekcje tej marki ponadto, że charaktyeryzują się niesamowitym młodzieżowym i pełnym świeżości stylem, to skierowane są do przebojowych, nie bojących się eksperymentować z modą oraz śledzących najnowsze trendy nastolatek. Wśród niezwykłych i charakterystycznych butów tej marki znajdziesz zarówno oryginalne loafersy, neonowe szpilki jak również niesamowicie dziewczęce baleriny. Jednak Even&Odd to głównie stylowe i naśladujące nowoczesne trendy ubrania i dodatki. Marka ta oferuje Ci niebywale szeroką gamę odzieży. Począwszy od dziewczęcych sweterków oraz przewiewnych sukienek, przez oryginalne płaszcze, aż po neonowe, o ciekawych krojach topy

  • F&F

    F&F jest międzynarodową marką odzieżową, której oferta jest rozwijana zawsze z myślą o Klientach. Swoje korzenie ma w Wielkiej Brytanii, gdzie jest dostępna od roku 2000. Pierwsze sukcesy marka osiągała równolegle w Irlandii.

    W 2008 roku odzież F&F trafiła również do Czech, Słowacji, Węgier i Polski, a dwa lata później do Malezji, Tajlandii, Korei Południowej, Chin oraz Turcji. Obecnie F&F jest już prawdziwie globalną marką, obecną w 11 krajach i w ponad 2000 sklepów. 700 z nich znajduje się na terenie Europy Centralnej i Turcji.

    Tworząc ofertę F&F stale dążymy do zapewnienia najwyższych standardów jakości w możliwie najkorzystniejszych cenach. W Europie konkurencyjne ceny możemy osiągać dzięki wspólnym zamówieniom dla rynków Wielkiej Brytanii i Europy Centralnej, oraz bardzo dobrym stosunkom z dostawcami, na które pracowaliśmy wiele lat.

    F&F to szeroki wybór codziennej i formalnej odzieży oraz obuwia dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Naszym celem jest oferowanie dobrej jakości, modnych ubrań dla każdego. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów rozwinęliśmy rodzinę F&F o dodatkowe marki: F&F Black - garnitury, F&F Blue - jeansy, F&F True - modna odzież w rozmiarach 46-56, F&F Basics - podstawowe elementy garderoby w wyjątkowo korzystnych cenach, oraz F&F Baby i F&F Kids - codzienne i eleganckie ubrania dla niemowląt i dzieci w wieku 1-15 lat.

    Nasze ubrania są projektowane wyłącznie przez zespół specjalistów z Wielkiej Brytanii, którzy tworząc każdą kolekcję czerpią inspiracje z najnowszych światowych trendów w modzie. Wszystkie zamówienia brytyjskiego zespołu realizowane są z ogromną troską o etyczną produkcję. Oznacza to, że kolekcje F&F powstają wyłącznie w fabrykach, które uzyskały pozytywną ocenę niezależnych kontrolerów. Jeśli to tylko możliwe, zamawiamy odzież u producentów z kraju, w którym ma ona trafić do sprzedaży.

    Od wszystkich firm realizujących zamówienia dla F&F wymagamy zapewnienia warunków pracy określonych w kodeksie Etycznej Inicjatywy Handlowej (ETI). Dobrze znamy naszych dostawców i wspólnie pracujemy nad utrzymaniem wysokich standardów. Zanim rozpoczniemy współpracę z nowym przedsiębiorstwem, korzystamy z opinii niezależnych audytorów. Jeżeli zawiera ona jakiekolwiek zastrzeżenia, wspieramy przedsiębiorstwo w działaniach zmierzających do ich usunięcia. Nie zezwalamy również na podzlecanie produkcji nieznanym firmom.

    Oferta F&F jest dostępna wyłącznie w hipermarketach Tesco, ale od niedawna również w trzech samodzielnych salonach F&F Store. Pierwszy został otwarty w 2010 roku w prestiżowym centrum handlowym Palladium w czeskiej Pradze. W reakcji na fantastyczne opinie klientów, rok później otworzyliśmy kolejny sklep w centrum handlowym Olympia w Brnie (Czechy). Polscy klienci od marca 2012 roku mają również możliwość kupowania kolekcji F&F w trzecim już, nowo otwartym salonie, w centrum handlowym Blue City w Warszawie. Sklepy w Palladium i Blue City posiadają w ofercie kolekcje damską i męską, a F&F Store w Olympii także odzież dziecięcą.

    F&F - wiodąca światowa marka oferująca przystępną modę dla każdego

  • FAT FACE

    FAT FACE jest odzież i akcesoria Lifestyle sprzedawca, z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Została założona w 1988 roku przez Tima Slade'a i Jules Leaver jako firma sprzedających koszulki w ośrodkach narciarskich. [2] [3]Firma otworzyła swój pierwszy sklep detaliczny w 1993 roku; od roku 2014 istnieje 209 sklepów tłusta twarz w Wielkiej Brytanii i Irlandii. [4] [1]

    Historia 

    Firma została założona w 1988 roku we francuskim ośrodku narciarskim Méribel Tim Slade, byłego policjanta, a firma absolwent Jules Leaver. Para kupiła koszulki hurt, miał je wydrukowane wzory charakterystyczne dla danego ośrodka, i sprzedawał je do innych narciarzy na stokach - na początku używając pochodzącego wyłącznie na finansowanie własnej nartach. [3] Spędzili kolejne lata podróżując do różne ośrodki narciarskie, gdzie kontynuował produkcję i sprzedaż sprzętu narciarskiego i odzieży związane odkryty,. [3] W 1993 roku otworzył swój pierwszy sklep oni, na londyńskim Fulham Road ; nazwali ją "Fat Face" po stoku twarz de Bellevarde wVal-d'Isère . [3] [4] W 2000 roku sprzedano ich 40% spółki do Edynburg firmy inwestycyjnej ISIS Equity Partners za 5 mln £. [5] w 2005 roku kolejna firma private equity, Advent International , kupił zainteresowanie Isis w spółce. [6]

    W 2007 tłusta twarz została zakupiona za 360 mln £, dla grup private equity Bridgepoint Capital ; [7] sprzedaż kompensowane Slade i wychodząca 90 mln £. [8] [2] sprzedaży spółki zostały mocno dotknięte Wielkiej recesji , zmuszając Bridgepoint spisanie połowę wartości spółki, [8] , ale poprawiła się w 2010 roku i ponownie w 2011 roku, [9] , a tłusta twarz powrócił do małego zysku w 2012 roku [10] Bridgepoint planuje się unosić jedną czwartą spółkę na Londyn giełdzie w 2014 roku, chcąc podnieść 110 mln £, ale później anulowane flotacji z powodu braku zaufania przez potencjalnych akcjonariuszy instytucjonalnych. [1] [7]

    Dyrektor Naczelny Anthony Thompson, który dołączył w 2010 roku zastępując Louise Barnes. Thompson wcześniej uruchomić Asda marki George odzież 's i pracował dla Marks & Spencer w podziale odzieżowym. [2] W 2013 Bridgepoint zatrudnił byłych Marks and Spencer Dyrektor wykonawczy Stuart Rose będzie Przewodniczący Fat Face; Rose był dawniej szef Thompsona w M & S. [10] Rose zastąpiony Alan Giles jako przewodniczący.

  • Fila

    Fila to marka, której nie trzeba przedstawiać wielbicielom sportowego stylu. Wygodna odzież i akcesoria wpisują się zarówno w potrzeby profesjonalnych sportowców, jak i innych fanów aktywnego stylu życia.

Pokazuje 21 - 40 z 192 przedmiotów

Informacja

Producenci

Ostatnio przeglądane

Nowe produkty