Wprowadź adres e-mail użyty do rejestracji. Prześlemy Ci nowe hasło.
Marka Sessun zachwyca wszystkich swoim miejskim, jednakże bardzo eleganckim i szykownym stylem. Założona w 1996 roku w Marsylii, we Francji przez Emme Francois, była bardzo mało znana. Jednak już pierwsze kolekcje butów oraz sukienek, które trafiły na rynek mody okazały się hitami, a sama marka od tej pory zaczęła być rozpoznawalna nie tylko we Francji. Marka Sessun i oferowana przez nią odzież jest interesująca również dzięki jej założycielce i projektantce. Emma Francois studiowała na początku antropologię i jeszcze wtedy w ogóle nie myślała o projektowaniu odzieży. W trakcie podróży do Ameryki Południowej wpadła ona na pomysł stworzenia małej linii odzieży z wykorzystaniem tkanin i wzorów z tego regionu, aby sfinansować swoje studia. Jak się wkrótce okazało pomysł był strzałem w dziesiątkę i Emma odkryła swoją ogromną pasję do mody i jej projektowania. Dziś kolekcje Sessun to nie tylko odzież, to także stylowe obuwie, emanujące kobiecością i jednocześnie zachowujące miejski styl. Buty Sessun produkowane są we Francji i charakteryzują się również dużym komfortem noszenia.
"Autentyczne style zaprojektowane dla miejskich osób"
SET to progresywna marka premium i oznacza współczesny, casualowy miejski wygląd.
Silne pojedyncze części i wyraźne komunikaty charakteryzują współczesny wizerunek kolekcji.
Zawsze bez wysiłku i kołysząc się z szczyptą kobiecości i seksowności, kolekcja składa się z wielu ulubionych elementów, które można indywidualnie i indywidualnie.
Najwyższe standardy jakości to aspiracja marki. W tym celu kolekcja jest wytwarzana głównie w Europie i przetwarzana przy użyciu europejskich tkanin lub przędz. Wysoka jakość produktu jest zawsze priorytetem w tworzeniu kolekcji.
SikSilk - brytyjska moda streetwearowa z najwyższej półki
Stojący za brytyjską marką SikSilk projektanci są udowadniają, że pasja wystarczy do osiągnięcia wielkiego sukcesu. Trzech uwielbiających modę chłopaków bez żadnej znajomości biznesu tworzą kolekcje ubrań, które sezon po sezonie królują na ulicach miast Anglii, Irlandii, Australii i Stanów Zjednoczonych. Niebanalne połączenia tkanin spotykają tu różnorodne wzory i estetykę rodem z amerykańskiego college’u. Jeśli jesteś facetem, który lubi modę i nie boi się wyróżniać z tłumu,
Stworzyliśmy naszą markę za pośrednictwem naszego napędu i evne til przekonwertować trendy z wybiegów wpłynęły do głowy toczenie mody dla kobiet i dziewcząt, w korzystnych cenach.
Jesteśmy dumni z naszych klientów Pobieranie najnowszych trendów dostarczane prosto dwa deres sklepy, kilka razy hver tygodni. Betydningen realizacji tej jakości standardowej har pomógł nam nie tylko fastholde fantastyczne relacje z naszymi klientami, också do wygrania serca kobiet na 20 Norden z naszych produktów, od naszego powstania w 1994 roku.
Staramy się kierować modą dziewcząt i kobiet w wieku 15-22, Der posiadający pasję on-trendu produktów i stylu. Kochają Sisters Point dostarczania najgorętsze style proste dwa deres ulubione sklepy, Minuta chcą.
Skupiając się na løbende udbygning naszą działalność, Sisters Point har stał się bardzo popularnym partnerem biznesowym dla naszych klientów detalicznych. Nasze relacje gjenstår blisko długotrwałym coop racji, dzieląc te same wartości i arbejder.
Nasza siedziba mieści się w Arhus w Danii. Mamy närvarande konieczności repræsentanter w Holandii, Norwegii, Szwecji, Wysp Owczych, Finlandii, Belgii, Niemiec, Rosji, Włoch i Polsce- i jesteśmy løbende chcą rozszerzyć!
Sportscraft, założona w 1914 roku, jest jednym z najbardziej zaufanych marek mody i stylu życia w Australii uznanych za wybitne jakości i konsekwentne dopasowanie. Dziś Sportscraft dostarcza inspiracji do australijskiego mężczyzny i kobiety z różnych ubrań i akcesoriów, które uosabiają autentyczny styl australijskiego, przy jednoczesnym zachowaniu jakości i kunsztu, że Sportscraft zbudowała swoją reputację.
Carlo Stefanel (1925-1987), w Ponte di Piave (w pobliżu San Biagio di Callalta ur) musiał wyróżniać się pod koniec 1940 roku jako wełny - oraz substancji -producer także dystrybutorów tkaniny w rejonie Treviso wyrobił. 1959 założył go w Ponte di Piave własną firmę, Maglificio Piave. Firma pierwszy wyprodukowany materiałów do innych firm odzieżowych. Gdy w 1970 roku, Carlos syn Giuseppe (urodzony 31 sierpnia 1952) poszedł do biznesu ojca, reorganizacja firmy zaczęło. Po raz pierwszy został wyprodukowany własnej odzieży i detaliści sprzedany. Giuseppe był odpowiedzialny m.in. od 1975 nowa linia młodzieży Linea Sigma i przejęła 1979 zarząd spółki. Tylko tym razem nazwa stała się marką, a od 1983 roku również nazwa firmy została oficjalnie Stefanel.
Pierwszy Stefanel- obiekt otwarty w 1980 roku w Sienie , 1982, pierwszy międzynarodowy biznes był Paryż zainaugurowany. Stefanel moda odtąd dostępne tylko w sklepach Stefanel. 1987, firma była w Mediolanie na giełdzie . Po okresie szybkiego wzrostu, nie było - w przeważającej części jako franchise - Stefanel już 800 sklepów na całym świecie. Jeszcze w 1987 roku rozszerzył Stefanel na kontynencie amerykańskim; Pierwszy sklep Stefanel otwarty w tym samym roku w Nowym Jorku . Głównym rynkiem Stefanel był i jest we Włoszech, gdzie doszło pod koniec 1980, ponad 550 Stefanel butików. Rynek azjatycki było wspólne przedsięwzięcie podjęte Naprzód Kashiyama 1989th
Od 1990 roku grupa próbowała przeforsować konkurencji z portfela , aby rozwinąć: 1990 nabył włoskich producentów Stefanel odzież Interfashion. Od 1990 do 2008 roku firma przeprowadziła również licencję na odzież Marithe & Francois Girbaud (MFG). Od wczesnych lat 1990 i koniec, bardzo lukratywny pozwoleń na linii mody drugi świecki Calvin Klein (CK Calvin Klein 1995-2001) i Romeo Gigli (G Gigli; 1990-1999) oraz linia odzieży sportowej z Converse w Stefanel. Firm z USA okazały się rozczarowaniem, chociaż grupa inny świat stale rosła: w 1992 roku, ponad 100 sklepów w Stanach Zjednoczonych tylko cztery z lewej. Rywal Stefanel były Benetton i olej napędowy , który wyprzedził Stefanel połowie 1990. 1996 spadł Stefanel w kolorze czerwonym, dlatego około 500 głównie mniejsze sklepy były zamknięte świecie. Pod koniec lat 1990, były też pogłoski, że francuska grupa towarów luksusowych LVMH Stefanel przejmie.
Na początku 2000 przejął Grupę Stefanel, niemiecka firma odzieżowa Hallhuber za 35 mln DM, który był 2009, natomiast sprzedany za ponad 25 mln euro. Kolekcja dla dzieci Stefanel został ustawiony w tym czasie. Od 2002 do 2011 roku odbyło Stefanel także inwestycje w sklepach wolnocłowych (50-procentowy udział w Nuance Grupy ). Podział Duty Free stanowiły niekiedy 70 procent całkowitej sprzedaży Grupy Stefanel i stabilizowane przez budżety . Stefanel pchnął udział Nuance 2011 z około 110 milionów euro. 2007 rozpoczęła Interfashion marka wysokiej mody, który na początku 2011 Stefanel dała bardzo dobre wyniki, choć marka rdzeń Stefanel generowane ogromne straty. Interfashion należący od 2007 roku, licencja dla drugiej linii Sardynii projektanta Antonio Marras (do 2011 KENZO -Designer) o nazwie I'M Isola Marras. 2009 obchodzony Stefanel swoje 50-lecie. 2011 menswear podział został ustawiony. We wrześniu 2013 roku Federico Girotto następnie jako Prezes o Luciano Santel, który dołączył jako COO w dół kurtki ekspres Moncler. [1]
Wokół przełomu XIX i XX wieku , firma działa 1000 sklepów w 56 krajach. Pod koniec 2010 roku Grupa zatrudniała 1630 pracowników na całym świecie, podczas gdy wciąż było 4207 pracowników koniec 2002 roku. Koniec 2010 rozrywkę Stefanel jeszcze 506 sklepów w modzie, w tym we Włoszech, Portugalii , Hiszpanii , Szwajcarii , Szwecji , Niemczech , Turcji i Korei . W Niemczech, Stefanel GmbH, której siedziba znajduje się w 2000 Mannheim był i co Hallhuber- nabycie przez Monachium został przeniesiony. Dyrektor od 2007 roku, Massimo Tobaldo. W Niemczech było 2011 lub 23 Stefanel sklepy i cztery wyloty .
W listopadzie 2016 roku ogłoszono, że firma złożyła wniosek o upadłość. [2]
Giovanna Stefanel, córką i siostrą Carlo Giuseppe i członka rady nadzorczej w Grupie Stefanel, jest żonaty z niemiecką inwestor nieruchomości Ludwig Stoffel od 2005 roku i mieszka w Berlinie. [3][4]
Superdry to ekscytująca współczesna marka, która skupia się na wysokiej jakości produktów, które Bezpiecznik rocznik Americana i japoński inspirowane grafiki z brytyjskim stylu. Charakteryzują się one jakości tkanin, autentycznych starych myjni, unikalnych detali, czołowych światowych ręcznie rysowane grafiki i dostosowane pasuje zróżnicowanej stylizacji. Taka odrębność zyskała markę ekskluzywną odwołanie, jak również międzynarodowe gwiazdy następuje.
Superdry ma znaczną i rosnącą obecność na całym świecie, działający za pośrednictwem 515 marki Superdry lokalizacjach w 46 krajach. Istnieje 139 należące do sklepów w całej Wielkiej Brytanii i Europie kontynentalnej, 208 sklepów franczyzowych i licencyjnych, wszystkie oprócz jednego poza Wielką Brytanią oraz 168 koncesji.
Superdry.com sprzedaje bezpiecznie do ponad 100 krajów na całym świecie, działającą od 21 międzynarodowych witryn. Obietnica dostawy Superdry jest jednym z najlepszych na rynku, oferując świetną obsługę klienta i politykę powrotów bezproblemowy.
Marka Sweewë, stworzony przez Stacy i James od ponad 15 lat, od 1998 roku zrzesza wszystkich fanów ponadczasowe i pracował Mode. Znak przeniesiony do CIFA, największe centrum pożyczki przynieść Europejskiej i dumnie nosi kolory trendów jutra.
Obecnie istnieją trzy sklepy w Paryżu i Sweewë ma klientów na całym świecie.
W zbiorach są schludne i wykonane z naturalnych materiałów, takich jak jedwab, bawełna, wełna. Marka chce być blisko swoich klientów i pozwala na kobiety i mężczyzn, aby być wygodne, że ich styl jest klasyczny lub dziwaczne.
Kolekcje są odnawiane przez cały rok, zgodnie z ideami jego twórcy i jego ziarna pozytywnego szaleństwa.
Która z nas nie marzyła, aby choć raz zaszaleć na prawdziwej tanecznej imprezie w stylu lat pięćdziesiątych? Eleganccy, kulturalni panowie i panie w najbardziej kobiecych strojach w historii, wirujący na parkiecie w rytmie swinga, tańca, który przez kilka dziesięcioleci nadawał rytm Ameryce. Swing to również marka, która przywołuje te roztańczone czasy, pozwala poczuć atmosferę tych szalonych zabaw, posmakować przyjemności dawnych rozrywek. Ubrania marki Swing, nawiązują stylistycznie do atmosfery tamtych lat. Kiedy nikomu nie śniły się stroje unisex, hołdowano kobiecości, panie eksponowały atuty swojej sylwetki, podkreślały wcięcie w talii, krągłość bioder i ładny dekolt. W tamtych czasach wielkie gwiazdy kina uwydatniały swoje wdzięki w zwiewnych, rozkloszowanych sukniach w grochy lub kwiaty, nosiły kapelusze z dużym rondem i rękawiczki. Dawne diwy do dziś pozostają ikonami piękna i wzorami kobiecości.
Marka The North Face powstała w 1968 roku w San Francisco w Kalifornii. Po kilku latach działalności marka ta zaprezentowała swoją pierwszą kolekcje ubrań górskich.
Nazwa marki odnosi się do synonimu północnego zbocza górskiego, natomiast logo nawiązuje do Half Dome, wielkiej granitowej skały znajdującej się w Parku Narodowym Yosemite. Firma z niemal 50-letnią tradycja jest obecnie jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na całym świecie.
Produkty Firmy The North Face zawsze są kojarzone z najwyższą jakością oraz dbałością o szczegóły.
Firma stawia bardzo duży nacisk na rozwój technologii i indywidualne rozwiązania, które poprzez liczne patenty można spotkać tylko w ich ubraniach czy sprzęcie sportowym, przykładem tutaj może być np.technologia thermoball. Firma z roku na rok coraz bardziej się rozwija. Zaczynając od ubrań wspinaczkowych przeszła na kolejne rynki dotyczące sportów zimowych, akcesoriów górskich, a nawet ubrań i butów do użytku codziennego.
Never Stop Exploring to myśl przewodnia oraz idea, jaka motywuje tę markę do ciągłego dążenia w ulepszaniu swoich produktów. The North Face co roku prezentuje nowe kolekcje na kolejne sezony wiosna/lato oraz jesień/zima, cały czas podążając za trendami w modzie i stosując najnowsze technologie które mają ograniczyć wagę a polepszyć termikę.
Na uwagę, oprócz bardzo bogatej kolekcji ubrań, zasługuje również sprzęt sportowy, który bardzo często jest objęty dożywotnią gwarancją, to świadczy o solidności wykonania oraz gwarancji jego niezawodności w trudnych warunkach. Firma kładzie spory nacisk na promocję oraz współpracuje z wieloma znanymi sportowcami i himalaistami, którzy przed wprowadzeniem produktów na rynek testują ją w najbardziej wymagających terenach.
Kupując produkty tej marki, świadomie inwestujemy w bezpieczeństwo oraz niezawodność oraz szczególnie w innowacyjne rozwiązania. Jeżeli szukasz nowoczesnych rozwiązań termicznych a wygląd ma dla ciebie bardzo duże znaczenie to powinieneś zapoznać się z aktualną kolekcją.
Timberland – amerykański producent obuwia oraz odzieży. Marka została założona w 1952 roku przez szewca Nathana Swartza. Firma opracowała technologię bezpośredniego wtapiania cholewki w podeszwę, dzięki czemu buty były w stu procentach wodoodporne. Należy do VF Corporation[1].
Tommy Hilfiger wychował się w irlandzkiej rodzinie katolickiej mieszkającej w Elmirze jako drugi z dziewięciorga rodzeństwa. Tam też uczęszczał do miejscowego liceum, którego nie skończył. Rodzice wyrzucili go z domu, przez rok był bezdomny. W wieku dwudziestu lat zajął się sprzedażą detaliczną na własną rękę. Wkrótce potem przeniósł się do Nowego Jorku, by po części spełnić marzenia o zostaniu projektantem. Stamtąd sprowadzał do Elmiru modne w latach 70. jeansy z rozszerzanymi nogawkami, popularnie nazywane dzwonami, po czym sprzedawał je w lokalnymsklepie Brown's.
Niedługo potem Thomas Hilfiger otworzył swój własny sklep odzieżowy, nazywając go Miejscem Ludzi (The People's Place). Jego butik stał się miejscem spotkań miejscowejmłodzieży[potrzebny przypis]. W związku ze zmianami na rynku odzieżowym, większość sklepów w Elmirze została zamknięta. Wkrótce zniknęło też Miejsce Ludzi, na miejscu którego wybudowano dodatkową przestrzenią pod First Arena, lodowisko dla miejscowej drużyny hokejowej.
Po tej stracie Hilfiger zajął się tylko projektowaniem dla reszty swoich sklepów w Nowym Jorku (było ich dziesięć). Wkrótce przeprowadził się ze swoją żoną Susie do centrum Nowego Jorku. Chociaż młody projektant (miał wówczas 25 lat) dostawał propozycje asystowania m.in. Calvinowi Kleinowi, odmawiał, pomimo coraz bardziej dotkliwego braku pieniędzy. Miał bowiem w głowie plany, które niedługo potem miały przewrócić rynek mody do góry nogami.
Obecnie Thomas Hilfiger, który oprócz produkcji ubrań zajął się również tworzeniem nowych perfum, zarabia około 14,5 milionów USD rocznie. Ma piątkę dzieci. Jego aktualną partnerką jest Dee Ocleppo.
Topman Ltd. – brytyjskie przedsiębiorstwo zajmujące się sprzedażą detaliczną odzieży i obuwia dla mężczyzn, należące do Arcadia Group. Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w Londynie.
Przedsiębiorstwo powstało w 1978 roku, jako odpowiednik sieci Topshop, w której ofercie znajduje się głównie odzież damska.
Obecnie sieć Topman liczy 185 sklepów na terenie Wielkiej Brytanii oraz ponad 60 w pozostałych krajach, m.in. w Irlandii, Australii, Stanach Zjednoczonych i Japonii. Flagowy sklep przedsiębiorstwa, wspólny z siecią Topshop, znajduje się przy Oxford Circus w Londynie.
Topshop – brytyjska sieć sklepów odzieżowych działająca w ponad 100 krajach, w tym w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Jest częścią Arcadia Group, do której należą również m.in. przedsiębiorstwa Burton,Dorothy Perkins, Miss Selfridge i Wallis. Przedsiębiorstwo zajmuje się sprzedażą odzieży oraz dodatków, głównie dla kobiet.
Chcesz, by Twoja bielizna była komfortowa, a zarazem efektowna? Postaw na markę Triumph. Już nie musisz wybierać pomiędzy atrakcyjnym designem, a swoją wygodą, ponieważ bielizna damska Triumph z powodzeniem łączy w sobie obydwie te cechy. Bogactwo fasonów i rozmiarów to gwarancja idealnego dopasowania, natomiast szeroki asortyment dostępnych modeli pozwala znaleźć bieliznę na każdą okazję i każdy gust.
Tu, marka odzieżowa z Sainsbury supermarketów w Wielkiej Brytanii . ciucholand w necie , Marka TU na www.wieszakshop.pl
TWINTIP to marka, która zyskała uznanie wśród ludzi, ceniących sobie nonszalancki i swobodny styl. Od wielu lat zajmuje się produkcją odzieży sportowej oraz tworzy kolekcje młodzieżowe. Nierzadko nazwa ta może budzić skojarzenia ze specjalnym typem nart, wykorzystywanych do freeskiingu, które cieszą się coraz większą popularnością także w Polsce. Jednak z nartami 'twin tip' ma ona niewiele wspólnego! TWINTIP tworzy kolekcje charakterystycznych, kolorowych, niepowtarzalnych ubrań, idealne sprawdzających się w warunkach upalnego lata, jak i chłodnej jesieni. Dużą popularnością i uznaniem cieszą charakterystyczne koszule oraz t-shirty, z intrygującymi nadrukami, w żywych kolorach i zawsze modnych fasonach. Koszulki, t-shirty, letnie sukienki, wygodne bluzy, spodnie i spodenki - większość produktów odznacza się szeroką, bogatą gamą kolorów i pogodnym designem. Również na plażę można założyć oryginalny strój kąpielowy TWINTIP, a w okresie zimowym cieszyć się z ciepłych kurtek.
Firma została założona w roku 1920 w Wilmslow jako Humphrey Brothers Clothing. W roku 1924 nazwę zmieniono na Umbro (Humphrey Brothers). W roku 1985 w Brazylii Umbro zaprezentowało pierwsze buty piłkarskie, które weszły do produkcji dwa lata później.
Obecnie Umbro wytwarza wszystkie typy sportowych strojów. Firma dostarcza stroje dla wielu znaczących klubów piłkarskich oraz reprezentacji narodowych.
Umbro produkuje piłkarskie stroje od czasu rozpoczęcia działalności. Pierwszą drużyną, którą wyposażyła w profesjonalne stroje w 1934 roku był Manchester City.
UNDER ARMOUR jest młodą marką sportową, założoną przez Kevina Planka, byłego zawodowego gracza futbolu amerykańskiego. Grając w meczach swojej drużyny Kevin wiele razy w ciągu gry musiał zmieniać swój bawełniany, nieprzepuszczający powietrza i nieodprowadzający wilgoci t-shirt na nowy, aby utrzymać odpowiednią temperaturę ciała i komfort w trakcie gry. To doświadczenie naprowadziło go na pomysł stworzenia t-shirtu idealnego – zbudowanego z materiału, który nawet po długim czasie gry pozostawałby suchy i lekki. Under Armour zaczynało działalność na rynku amerykańskim w 1996 roku, posiadając pierwsze biuro w garażu domu.
Dzisiaj, po ponad 10 latach obecności na globalnym rynku, firma ma własne laboratoria badawcze, w których materiały używane do produkcji strojów sportowych są ulepszane z sezonu na sezon tak, aby ostatecznie osiągnąć technologiczną perfekcję. Żaden produkt Under Armour po dziś dzień nie zawiera w sobie ani jednego grama bawełny.
Ta wywodząca się ze Stanów Zjednoczonych marka podbija obecnie rynki na wszystkich kontynentach, a jej obroty za ostatni rok sięgnęły miliarda dolarów, stawiając Under Armour w grupie czołowych korporacji sportowych świata. Będąc drugą najszybciej rozwijającą się spółką na amerykańskim parkiecie oraz okrzykniętą najgorętszą marką w sporcie, Under Armour stanowi mocne zagrożenie dla najsilniejszych marek sportowych obecnych na globalnym rynku.
Założeniem każdego produktu Under Armour jest uczynić sportowców lepszymi (To make athletes better) i pomóc im osiągać jak najlepsze wyniki w wybranej dyscyplinie sportu. Under Armour nie jest marką mody sportowej, co wyróżnia ją spośród konkurencji. Zamiast oferowania odzieży sportowej dla każdego, Under Armour skupia się na produkcji tylko i wyłącznie technicznie zaawansowanej odzieży z wyraźnym przeznaczeniem do uprawiania sportu.