Wprowadź adres e-mail użyty do rejestracji. Prześlemy Ci nowe hasło.
Hollister Co., zwykle reklamowany jako Hollister lub HCo., jest amerykańską marką lifestylową należącą do Abercrombie & Fitch. Pierwotnie pomysł został wprowadzony w życie i nakierowany na młodzież w wieku 14-18 lat poprzez nieco obniżony pułap cenowy w porównaniu do Abercrombie oraz koncept zainspirowany Południową Kalifornią. Produkty dostępne są w sklepach znajdujących się w wielu miejscach na świecie, jak również poprzez oficjalną stronę internetową. Marka w 2008 roku została sklasyfikowana na drugim miejscu wśród najchętniej wybieranych marek odzieżowych przez amerykańską młodzież
Mimo, że Hollister Co. został założony w 2000 roku, Abercrombie & Fitch utworzyło fikcyjną historię marki. Wedle tej historii, John Hollister Senior, który wyemigrował z Nowego Jorku w kierunku obecnej Indonezjii, powróciwszy do Stanów Zjednoczonych, gdzie osiedlił się w Kalifornii w 1922 roku, założył firmę i nazwał ją swoim nazwiskiem.
Pierwszy sklep Hollister został otwarty w lipcu 2000 roku w galerii Easton Town Center w mieście Columbus.
Błyskawiczny sukces marki doprowadził do tego, że w niedługim czasie Hollister zaczął wyprzedzać Abercrombie & Fitch. W celu właściwego rozróżnienia Hollister od Abercrombie, do produkcji ubrań Abercrombie zaczęto wprowadzać materiały wyższej jakości, tym samym podwyższając ceny produktów. Hollister natomiast pierwotnie miał trafiać do młodzieży w wieku od 14 do 18 lat. Ostatecznie jednak produkty tej marki sprzedawane są głównie osobom w wieku od 12 do 27 lat.
Abercrombie & Fitch Co. weszło na rynek kanadyjski w połowie stycznia 2006 roku. Otwarto sklepy Abercrombie & Fitch oraz Hollister w centrach handlowych Toronto Eaton Centre i Sherway Gardens w Toronto. W 2009 roku sklepy Hollister w Kanadzie znajdowały się w: Toronto Eaton Centre, Sherway Gardens i Fairview Mall w Toronto, West Edmonton Mall w Edmonton, Upper Canada Mall wNewmarket oraz Pacific Centre w Vancouver. W 2010 roku kolejne sklepy w Kanadzie otwarto w Polo Park w mieście Winnipeg oraz w Fairview Park Mall w Kitchener. W 2011 zostały otwarte kolejne trzy sklepy, w Hamilton, Brampton i Halifax.
Poczynając od lata 2007 roku, Abercrombie & Fitch Co. wydało kwotę około 10 milionów dolarów na instalację ścian video w sklepach Hollister w różnych krajach. Ogromne ściany na wielu ekranach przekazują obraz na żywo z plaż Huntington Beach w Kalifornii, miasta nazywanego potocznie "Surf City", aby przekazać klientom surferski klimat Południowej Kalifornii, który marka promuje. Hollister płaci miastu Huntington Beach za umieszczenie kamer, które rejestrują obraz z miejskiego molo. W październiku 2007 roku sto wybranych sklepów Hollister włączyło się w promocję Gilly Hicks, kolejnej marki pochodzącej od Abercrombie & Fitch, aż do jej debiutu w styczniu 2008 roku. Nowa marka reklamowana była różnego rodzaju kosmetykami do pielęgnacji ciała, jak dezodoranty, mleczka kosmetyczne, mydła, spraye do ciała oraz balsamy do ust nazywane Sessions.
W październiku 2008 roku otwarto pierwszy sklep Hollister poza Stanami Zjednoczonymi i Kanadą w Brent Cross w Londynie, w centrach handlowych Westfield London, a także Bluewater w Kent, w pobliżu Londynu. Nieco później, po sukcesie londyńskich oddziałów Hollister, pierwszy sklep poza Londynem otwarto w maju 2009 roku w WestQuay Shopping Centre w Southampton, piąty sklep na Wyspach został otwarty w mieście Milton Keynes na początku 2010 roku. Ponadto sklepy Hollister w Anglii znajdują się w Sheffield, Norwich, Birmingham, Manchesterze, Solihull, Newcastle upon Tyne i Reading, a także w Szkocji, w Glasgow i Edynburgu. Hollister otworzył swoje sklepy również we Włoszech (Rzym, Wenecja, Mediolan, Florencja i Bergamo), w Niemczech (Berlin, Frankfurt, Oberhausen, Hamburg, Ludwigshafen, Neuss, Bonn, Kolonia i Drezno) i w Hiszpanii (Barcelona, Madryt, Bilbao, Saragossa, Walencja, Marbella, La Coruna). W 2011 roku Hollister otworzył swój pierwszy sklep w Irlandii, w centrum handlowym Dundrum Town Centre w Dublinie.
Fala marketingu związana ze sklepem flagowym Hollister ruszyła w maju 2009 roku. Szeroka kampania marketingowa reklamowała sklep pod hasłem "The Epic Hollister Store", co oznacza coś niezwykłego. Abercrombie & Fitch uruchomiło stronę internetową HCORrideTheWave.com, która miała w swojej ofercie między innymi elektroniczne pocztówki, tapety i wygaszacz ekranu do ściągnięcia, jak również wskazówki dotyczące flagowego sklepu oraz film promocyjny graficznie przedstawiający układ i zamysł nowego, kilkupoziomowego sklepu. Zegar odliczający czas, nazwany "Epic Countdown" pokazywał, ile czasu zostało do otwarcia. Pierwszy sklep flagowy Hollister został ostatecznie otwarty 16 lipca 2009 roku.
Hollister realizuje rzadko spotykaną technikę marketingową, która dąży do tego, aby samo noszenie ubrań tej marki było jednoznaczne z jej bezpośrednim reklamowaniem. Dokonuje się to głównie poprzez duże naszywki lub nadruki przedstawiające nazwę marki, jej różne skróty, fikcyjną datę założenia, a także logo lecącej mewy, która znajduje się na większości produktów. Torby na zakupy, z dużymi zdjęciami i oznaczeniami również przynoszą podobny efekt. W efekcie, marka w najmniejszym stopniu nie polega na marketingu medialnym, aby w skuteczny sposób się reklamować.
Artykuły sprzedawane w Hollister w większości przypadków czerpią z plaż Południowej Kalifornii. Podobnie jak w przypadku Gilly Hicks, inspirującego się australijskimi plażami. Oznaczenia i metki określają Hollister jako "pacific merchants", założone w 1922 roku. Abercrombie & Fitch utrzymuje Hollister na poziomie cenowym dostosowanym do ludzi, którzy stanowią największą grupę klientów tej marki, czyli młodzieży szkolnej. Mówi się, że ceny w Hollister są o 20% niższe niż w Abercrombie. W celu podtrzymania kalifornijskiego, surferskiego klimatu, sklepy i produkty podzielono na działy określane jako "Dudes" (mężczyźni) i "Bettys" (kobiety).
Hollister w swojej ofercie w większości proponuje ubrania, takie jak koszulki, polówki, koszulki typu "Henley", swetry, bezrękawniki, kurtki, jeansy, japonki, bokserki i inne. W sklepach dostępne są również wody kolońskie i różne perfumy.
W 2001 roku, Hollister zaprezentował swój główny zapach dla kobiet i mężczyzn. Został on wycofany w roku 2005. W 2004 roku pojawił się zapach August dla kobiet oraz Drift dla mężczyzn. Oba wycofano w 2007 roku. W 2005 pojawiły się zapachy Malaia i Jake odpowiednio dla kobiet i mężczyzn. Następnie, w roku 2006 zaprezentowano zapachy Ryder dla kobiet i HCO22 dla mężczyzn. Oba dotrwały roku 2009. W roku 2007 wydano perfumy SoCal dla kobiet i wodę kolońską dla mężczyzn o tej samej nazwie. Obecnie woda kolońska SoCal jest odświeżaczem powietrza. W 2008 roku pojawiły się perfumy California dla kobiet, a także woda kolońska dla mężczyzn również oznaczona tą nazwą. California dla mężczyzn została wycofana w roku 2011. Wraz z otwarciem sklepu flagowego Hollister w Nowym Jorku, zaprezentowano wodę kolońską o nazwie Epic, która dostępna jest tylko w sklepie flagowym oraz w sprzedaży online. W 2010 roku zaprezentowano zapach Sadie dla kobiet. Rok później wydano zapach Break Line przeznaczony dla mężczyzn. W roku 2012 światło dzienne ujrzał zapach dla kobiet o nazwie Addison. Ostatnim zaprezentowanym zapachem jest wprowadzony w 2013 roku SoCal So Chill dla mężczyzn
Hollister Co. - T-shirt basicRodzaj dekoltu: Okrągły Wzór: Kolor jednolity Fason: Loose fit Kształt: Prosty Długość: Standardowa Długość rękawa: Krótki rękaw Cała długość: 78 cm w rozmiarze xxl Materiał:100% bawełna Hollister Co. - T-shirt basic...
Hollister Co. Jeansy Straight Leg.Rozmiarówka jest zawyżona – zalecamy wybór mniejszego rozmiaru.rozmiar W26 L33Stan: Podwyższony Zapięcie: Ukryty zamek błyskawiczny Fason: Relaxed fit Kształt: Rozkloszowany Długość: Długa Hollister Co. Jeansy Straight...