Lista produktów producenta Hollister

Hollister Co., zwykle reklamowany jako Hollister lub HCo., jest amerykańską marką lifestylową należącą do Abercrombie & Fitch. Pierwotnie pomysł został wprowadzony w życie i nakierowany na młodzież w wieku 14-18 lat poprzez nieco obniżony pułap cenowy w porównaniu do Abercrombie oraz koncept zainspirowany Południową Kalifornią. Produkty dostępne są w sklepach znajdujących się w wielu miejscach na świecie, jak również poprzez oficjalną stronę internetową. Marka w 2008 roku została sklasyfikowana na drugim miejscu wśród najchętniej wybieranych marek odzieżowych przez amerykańską młodzież

Historia


Fałszywa historia


Mimo, że Hollister Co. został założony w 2000 roku, Abercrombie & Fitch utworzyło fikcyjną historię marki. Wedle tej historii, John Hollister Senior, który wyemigrował z Nowego Jorku w kierunku obecnej Indonezjii, powróciwszy do Stanów Zjednoczonych, gdzie osiedlił się w Kalifornii w 1922 roku, założył firmę i nazwał ją swoim nazwiskiem.


Otwarcie i zaskakujący efekt


Pierwszy sklep Hollister został otwarty w lipcu 2000 roku w galerii Easton Town Center w mieście Columbus.


Błyskawiczny sukces marki doprowadził do tego, że w niedługim czasie Hollister zaczął wyprzedzać Abercrombie & Fitch. W celu właściwego rozróżnienia Hollister od Abercrombie, do produkcji ubrań Abercrombie zaczęto wprowadzać materiały wyższej jakości, tym samym podwyższając ceny produktów. Hollister natomiast pierwotnie miał trafiać do młodzieży w wieku od 14 do 18 lat. Ostatecznie jednak produkty tej marki sprzedawane są głównie osobom w wieku od 12 do 27 lat.


Od międzynarodowego rozwoju do dzisiaj






Otwarcie sklepu Hollister w Hongkongu



Abercrombie & Fitch Co. weszło na rynek kanadyjski w połowie stycznia 2006 roku. Otwarto sklepy Abercrombie & Fitch oraz Hollister w centrach handlowych Toronto Eaton Centre i Sherway Gardens w Toronto. W 2009 roku sklepy Hollister w Kanadzie znajdowały się w: Toronto Eaton Centre, Sherway Gardens i Fairview Mall w Toronto, West Edmonton Mall w Edmonton, Upper Canada Mall wNewmarket oraz Pacific Centre w Vancouver. W 2010 roku kolejne sklepy w Kanadzie otwarto w Polo Park w mieście Winnipeg oraz w Fairview Park Mall w Kitchener. W 2011 zostały otwarte kolejne trzy sklepy, w HamiltonBrampton i Halifax.


Poczynając od lata 2007 roku, Abercrombie & Fitch Co. wydało kwotę około 10 milionów dolarów na instalację ścian video w sklepach Hollister w różnych krajach. Ogromne ściany na wielu ekranach przekazują obraz na żywo z plaż Huntington Beach w Kalifornii, miasta nazywanego potocznie "Surf City", aby przekazać klientom surferski klimat Południowej Kalifornii, który marka promuje. Hollister płaci miastu Huntington Beach za umieszczenie kamer, które rejestrują obraz z miejskiego molo. W październiku 2007 roku sto wybranych sklepów Hollister włączyło się w promocję Gilly Hicks, kolejnej marki pochodzącej od Abercrombie & Fitch, aż do jej debiutu w styczniu 2008 roku. Nowa marka reklamowana była różnego rodzaju kosmetykami do pielęgnacji ciała, jak dezodoranty, mleczka kosmetyczne, mydła, spraye do ciała oraz balsamy do ust nazywane Sessions.


W październiku 2008 roku otwarto pierwszy sklep Hollister poza Stanami Zjednoczonymi i Kanadą w Brent Cross w Londynie, w centrach handlowych Westfield London, a także Bluewater w Kent, w pobliżu Londynu. Nieco później, po sukcesie londyńskich oddziałów Hollister, pierwszy sklep poza Londynem otwarto w maju 2009 roku w WestQuay Shopping Centre w Southampton, piąty sklep na Wyspach został otwarty w mieście Milton Keynes na początku 2010 roku. Ponadto sklepy Hollister w Anglii znajdują się w Sheffield, Norwich, Birmingham, Manchesterze, Solihull, Newcastle upon Tyne i Reading, a także w Szkocji, w Glasgow i Edynburgu. Hollister otworzył swoje sklepy również we Włoszech (Rzym, Wenecja, Mediolan, Florencja i Bergamo), w Niemczech (Berlin, Frankfurt, Oberhausen, Hamburg, Ludwigshafen, Neuss, Bonn, Kolonia i Drezno) i w Hiszpanii (Barcelona, Madryt, Bilbao, Saragossa, Walencja, Marbella, La Coruna). W 2011 roku Hollister otworzył swój pierwszy sklep w Irlandii, w centrum handlowym Dundrum Town Centre w Dublinie.


Fala marketingu związana ze sklepem flagowym Hollister ruszyła w maju 2009 roku. Szeroka kampania marketingowa reklamowała sklep pod hasłem "The Epic Hollister Store", co oznacza coś niezwykłego. Abercrombie & Fitch uruchomiło stronę internetową HCORrideTheWave.com, która miała w swojej ofercie między innymi elektroniczne pocztówki, tapety i wygaszacz ekranu do ściągnięcia, jak również wskazówki dotyczące flagowego sklepu oraz film promocyjny graficznie przedstawiający układ i zamysł nowego, kilkupoziomowego sklepu. Zegar odliczający czas, nazwany "Epic Countdown" pokazywał, ile czasu zostało do otwarcia. Pierwszy sklep flagowy Hollister został ostatecznie otwarty 16 lipca 2009 roku.


Marketing i towar


Nietypowy rodzaj marketingu


Hollister realizuje rzadko spotykaną technikę marketingową, która dąży do tego, aby samo noszenie ubrań tej marki było jednoznaczne z jej bezpośrednim reklamowaniem. Dokonuje się to głównie poprzez duże naszywki lub nadruki przedstawiające nazwę marki, jej różne skróty, fikcyjną datę założenia, a także logo lecącej mewy, która znajduje się na większości produktów. Torby na zakupy, z dużymi zdjęciami i oznaczeniami również przynoszą podobny efekt. W efekcie, marka w najmniejszym stopniu nie polega na marketingu medialnym, aby w skuteczny sposób się reklamować.


Towar






T-shirt Hollister



Artykuły sprzedawane w Hollister w większości przypadków czerpią z plaż Południowej Kalifornii. Podobnie jak w przypadku Gilly Hicks, inspirującego się australijskimi plażami. Oznaczenia i metki określają Hollister jako "pacific merchants", założone w 1922 roku. Abercrombie & Fitch utrzymuje Hollister na poziomie cenowym dostosowanym do ludzi, którzy stanowią największą grupę klientów tej marki, czyli młodzieży szkolnej. Mówi się, że ceny w Hollister są o 20% niższe niż w Abercrombie. W celu podtrzymania kalifornijskiego, surferskiego klimatu, sklepy i produkty podzielono na działy określane jako "Dudes" (mężczyźni) i "Bettys" (kobiety).


Hollister w swojej ofercie w większości proponuje ubrania, takie jak koszulki, polówki, koszulki typu "Henley", swetry, bezrękawniki, kurtki, jeansy, japonki, bokserki i inne. W sklepach dostępne są również wody kolońskie i różne perfumy.


Zapachy


W 2001 roku, Hollister zaprezentował swój główny zapach dla kobiet i mężczyzn. Został on wycofany w roku 2005. W 2004 roku pojawił się zapach August dla kobiet oraz Drift dla mężczyzn. Oba wycofano w 2007 roku. W 2005 pojawiły się zapachy Malaia i Jake odpowiednio dla kobiet i mężczyzn. Następnie, w roku 2006 zaprezentowano zapachy Ryder dla kobiet i HCO22 dla mężczyzn. Oba dotrwały roku 2009. W roku 2007 wydano perfumy SoCal dla kobiet i wodę kolońską dla mężczyzn o tej samej nazwie. Obecnie woda kolońska SoCal jest odświeżaczem powietrza. W 2008 roku pojawiły się perfumy California dla kobiet, a także woda kolońska dla mężczyzn również oznaczona tą nazwą. California dla mężczyzn została wycofana w roku 2011. Wraz z otwarciem sklepu flagowego Hollister w Nowym Jorku, zaprezentowano wodę kolońską o nazwie Epic, która dostępna jest tylko w sklepie flagowym oraz w sprzedaży online. W 2010 roku zaprezentowano zapach Sadie dla kobiet. Rok później wydano zapach Break Line przeznaczony dla mężczyzn. W roku 2012 światło dzienne ujrzał zapach dla kobiet o nazwie Addison. Ostatnim zaprezentowanym zapachem jest wprowadzony w 2013 roku SoCal So Chill dla mężczyzn

Więcej
Pokazuje 1 - 2 z 2 przedmiotów

Informacja

Producenci

Nowe produkty